تعمیر تعداد ۱۹۲ حلقه چاه نفت توسط دستگاه لوله مغزی سیار

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: تعمیر تعداد ۱۹۲ حلقه چاه توسط دستگاه لوله مغزی سیار با هزار و ۲۱۶ دکل روز، ۹ مورد تعمیر با لوله مغزی سیار در سال گذشته داشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن دهانزاده، مديرعامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز کارون،  بیان داشت: تعمير تعداد 192حلقه چاه توسط دستگاه لوله مغزی سيار با هزار و 216 دكل روز، 9 مورد تعمير با لوله مغزی سيار و 9 مورد اسيدكاری گسترده چاه‌های تزريقی در سال گذشته و همچنین جلوگيری از سوزانده شدن 67 هزار بشكه نفت طی 106 مورد عمليات توسط دستگاه فرآورش سیار (MOT) طی يک سال گذشته از جمله اقدامات فنی و مهندسی است که در تحقق اهداف تولید این شرکت نقش بسزایی داشته است.

وی  افزود: طی يک سال گذشته تعداد 8 حلقه چاه توسعه‌ای با توليد حدود 11.9 هزار بشكه در روز، 24 حلقه چاه تعميری با توليد 33.8 هزار بشكه و اقدامات ترميمی بر روی حدود 200 حلقه چاه انجام شده كه استحصال بيش از 77 هزار بشكه نفت در روز را به دنبال داشته است.

دهانزاده بیان داشت: این شرکن برای نگهداشت و افزايش توليد نفت و گاز، در راستای حمایت از تولیدات داخلی از ظرفیت شركت‌های تامین کننده و خدمات دهنده داخلی جهت تامین کالای مورد نیاز و انجام بخش عظيمی از اقدامات و عمليات فنی و مهندسی در بخش‌های بالادستی و پايين دستی استفاده می‌کند.

مديرعامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز کارون  عنوان کرد: در سال 1396 از مجموع حدود 300 ميليارد ریال كالای خريداری شده، رقمی بالغ بر 180 ميليارد ریال مربوط به كالاهای داخلی از قبیل موتورجوش‌های ديزلی، انواع پمپ‌های آب، فيلتر، فشارسنج، شيرآلات صنعتی و ساختمانی، لباس كار و پوتين ايمنی و سایر ملزومات بوده است.

انتهای پیام/م

تعمیر چاه های نفت با توان داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.