امام جمعه سمنان :

شکست آمریکا تنها با افزایش توانمندی در تولیدات داخلی کشور است

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: گشایش اقتصادی و افزایش توانمندی در کشور نیازمند اتحاد بیشتر مردم و مسوولان است تا رفاه اجتماعی در زندگی مردم لمس شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه استان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سوال نمایندگان از رئیس جمهوری گفت: نمایندگان سوال کننده، دغدغه های مردم را بیان کردند.

وی با بیان این که طرح سوال از رییس جمهوری در فضای آرام انجام شد افزود: از دولت جمهوری اسلامی انتظار می رود برای رفع مشکلات اقتصادی کشور گام های جدی تری بردارد .

شاهچراغی تصریح کرد: افزایش توانمندی و تولیدات داخلی و همچنین ایجاد نشاط در جامعه موجب شکست آمریکا و هم پیمانانش می‌شود.

امام جمعه سمنان اظهارکرد: در هفته گرامیداشت خانواده و بازنشستگان برای بازنشستگان باید حرمت قائل شد ، آنها اکنون با مشکلات زیادی روبرو هستند ، دولت به این قشر از جامعه بیش از پیش توجه کند.

وی با بیان اینکه برگزاری دادگاه های علنی مفسدان اقتصادی  یک دستاورد مهم است ابراز داشت: باید از قوه قضاییه برای انجام این کار تقدیر شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان کرد: با این که مردم مشکلات زیادی را تحمل می کنند ، با این همه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی خواست اصلی آنهاست.

انتهای پیام/ ز

افزایش توانمندی داخلی راهکار شکست آمریکاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار