ویوو X23 در سه رنگ مختلف دیده شد +تصاویر

گوشی جدید ویوو، X23 در سایت رسمی این کمپانی چینی در سه رنگ مختلف دیده شد.

ویوو X23 در سه رنگ مختلف دیده شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنها یک هفته به رونمایی از گوشی جدید کمپانی چینی ویوو، X23 مانده است. در این چند وقتی که صحبت از این مدل و رونمایی از آن بود و تبلیغات زیادی از این گوشی هوشمند دیده‌ایم اما نظری درباره رنگ‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده، نداشتیم که سایت رسمی ویوو این کار را برای همه آسان و رنگ‌های مدل گوشی خود را مشخص کرده است.

سایت رسمی ویوو تصاویری از X23 به اشتراک گذاشته که این گوشی را در سه رنگ یاسی، آبی تیره و قرمز نشان می‌دهد. متأسفانه آنگونه که مشخصات این گوشی لو رفته، قیمت آن لو نرفته و هنوز ناظران روی سایت‌های فناوری منتظر هستند تا این کمپانی سایت خود را به روز رسانی و قیمت X23 را منتشر کند.

X23 قرار است با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی تولید شود. بر خلاف مدل‌های دیگر گوشی‌های هوشمند ویوو، این مدل قرار نیست نسخه 6/64 گیگابایتی داشته باشد. چیپست پردازنده این گوشی Snapdragon 670 خواهد بود و صفحه نمایش آن دارای ناچ قطره‌ای است. حسگر اثر انگشت این گوشی هم زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، ویوو X22 در 6 سپتامبر رونمایی خواهد شد.

ویوو X23 در سه رنگ مختلف دیده شد +تصاویر

انتهای پیام/

رنگ‌های ویوو X22 مشخص شدند

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار