ویوو X۲۳ در ۶ سپتامبر رونمایی می‌شود

شرکت ویوو در جدیدترین پست شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که X۲۳، گوشی جدید خود را در ۶ سپتامبر رونمایی خواهد کرد.

ویوو X23 را در 6 سپتامبر رونمایی خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چند هفته گذشته، X23 ویوو چندین بار در اخبار مختلف دیده شد. چندین عکس واقعی از این گوشی منتشر شد و تیزر رسمی آن توسط کمپانی ویوو منتشر شد. امروز، تولید کننده این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که تاریخ رسمی معرفی X23 روز 6 سپتامبر ( 15 شهریور) است. این تاریخ همان روزی را نشان می‌دهد که V11 در هند عرضه خواهد شد و می‌تواند به این معنا باشد که این گوشی قابلیت‌هایی یکسان با V11 خواهد داشت.

X23 نسل چهارم حسگرهای اثر انگشت زیر صفحه نمایش را خواهد داشت. این حسگر سریعتر و قابل اعتمادتر نسبت به نسل‌های گذشته این حسگر در NEX S خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی نسخه تکامل یافته نمایشگر vivo X21 است و حالا ناچ قطره‌ای دارد در صورتی که اسپیکر مکالمه در حاشیه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

بر اساس یک Geekbench منتشر شده، این گوشی با Snapdragon 710 و رم 8 گیگابایتی تولید خواهد شد اما یک بنچمارک چینی اعلام کرده است که پردازنده این گوشی Snapdragon 670 با رم 6 گیگابایتی خواهد بود. دیگر اینکه مشخص شده است نمایشگر این گوشی با رزولوشن +Full HD با نسبت تصویر 19.5:9 خواهد بود و دوربین دوگانه آن سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی دارد.

کمپانی ویوو نشان داده که عادت تولید دو گوشی با یک نام را دارد مانند NEX S و NEX A در نتیجه پس از این احتمال دارد که یک گوشی دیگر با نام X23 UD تولید کند که با پردازنده‌ای قدرتمندتر و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی آن تولید کند.

ویوو X23 را در 6 سپتامبر رونمایی خواهد کرد

انتهای پیام/

رونمایی از vivo X23 در 6 سپتامبر

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار