ویوو گوشی جدید خود را 15 شهریور معرفی می‌کند

شرکت ویوو در جدیدترین برنامه خود، تاریخ معرفی گوشی جدید خود، V11 Pro را 15 شهریور اعلام کرد.

ویوو گوشی جدید خود را 15 شهریور معرفی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ویوو در جدیدترین برنامه خود از معرفی گوشی جدیدی خبر داد. این شرکت برنامه دارد در تاریخ 15 شهریور V11 Pro را به صورت رسمی معرفی کند. این خبر بر اساس پوستر تبلیغاتی معرفی گوشی V11 Pro تأیید شده است.

پوستر تبلیغاتی این گوشی برای دعوت علاقمندان، از نظر اطلاعات درباره این گوشی ضعیف است و هیچ خبری از ویژگی‌های V11 Pro نداده است اما با توجه به اطلاعاتی که از این گوشی فاش شده، چندین قابلیت از این گوشی را می‌دانیم. به عنوان مثال، V11 Pro دارای حسگر اثر انگشتی است که زیر صفحه نمایش قرار دارد و این نکته در تصویر پوستر تبلیغاتی آن لحاظ شده است.

علاوه بر این، V11 Pro طراحی جدیدی در صفحه نمایش خود، با بریدگی بالای صفحه کوچکی برای دوربین جلویی گوشی دارد. هرچند ناچ V11 Pro مانند گوشی‌های دیگر معرفی شده و از طراحی NEX S پیروی نکرده اما از ناچ‌های بزرگ خلاص شده و به سراغ بریدگی‌های کوچکتری رفته است.

بر اساس گزارش‌هایی که تا به حال از این گوشی منتشر شده، V11 Pro قرار است با صفحه نمایش 6.41 اینچی از جنس Super AMOLED و رزولوشن 2340x1080 تولید شود. پردازنده این گوشی چیپست Snapdragon 660 خواهد داشت و با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه خواهد شد. دوربین پشتی این دستگاه دارای دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی است و دوربین جلویی آن هم 25 مگاپیکسل است. قدرت V11 Pro با باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد و سیستم عامل این دستگاه هم از ابتدا اندروید 8.1 Oreo خواهد بود.

ویوو گوشی جدید خود را 15 شهریور معرفی می‌کند

ویوو گوشی جدید خود را 15 شهریور معرفی می‌کند

انتهای پیام/

زمان معرفی رسمی گوشی جدید ویوو مشخص شد

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار