انتقاد تند شهرام قائدی از مجری‌های برنامه حالا خورشید +فیلم

شهرام قائدی با انتشار فیلمی در اینستاگرام خود، نسبت به شوخی‌های بی‌مورد رضا رشیدپور و پرویز نشاط با اسم زادگاهش انتقاد کرد.

اتقاد تند بازیگر مشهور به مجری برنامه حالا خورشید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلفظ نادرست یکی از مناطق استانی فارس در برنامه حالا خورشید و بدنبال آن شوخی یکی از مجریان این برنامه با نام این منطقه با واکنش شدید یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان همراه شد. ماجرا از آنجا آغاز شد در برنامه حالا خورشید که از شبکه سه سیما پخش می شود، آیتمی  وجود دارد با نام "کی با ماست" که در آن دو مجری حالا خورشید از مردم درخواست می کنند که به صفحه مجازی این برنامه مراجعه و در قسمت نظرات، اسم خود و شهرشان را اعلام کنند تا دربرنامه خوانده شود.

در یکی از قسمت های پخش شده برنامه، یک از بینندگان  از قیروکارزین استان فارس پیامی ارسال کرد که وقتی نوبت به خواندن نام آن شد، مجری برنامه نام شهر را اشتباه خواند و این اشتباه باعث شد که مجری دوم برنامه سر شوخی را باز کند.

بعد از  این اتفاق، شهرام قائدی یکی از بازیگران کشورمان نسبت به این شوخی پیامی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. از آن جا که خود این بازیگر اهل قیروکارزین فارس است به رضا رشید پور، مجری برنامه  انتقاد تندی کرد. در ادامه ویدئویی از واکنش شهرام قائدی نسبت به تلفظ طنز آمیز "قیروکارزین استان فارس" توسط رضا رشیدپور و پرویز نشاط را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
خوب خوب حالا تو هم ؛ وقتی اسم شهری تا حالا شنیده نشده توقع داری رشید پور اسم شهر رو درست تلفظ کنه حداقل خودت همین جا اسم شهر رو ترجمه میکردی تا دفع دیگه ای کسی اسم شهر رو
بد تلفظ نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
خییییلی بازیگر کوچکتر از اونیه که کسی بخواد ایشونو دعوت کنه تو سریال های سطح پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
رشید پور چیزی که نگفت ... اسم این شهر رو من هم نشنیدم خیلی ها نشنیدند قائدی عزیز تو که مرد تلویزیون هستی برو از شهرت یه مستند بساز لااقل ما که نیامدیم و ندیدیم به شهر عزیزت اشنا بشیم و گرنه بعضی ها مثل من شهر تو با انتقادهای خودت میسنجند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
ممنون شهرام جان از دفاع از شهرت که هر کسی جرعت نکن بشهرت توهین کنه
France
مرجان
۱۹:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
جناب رضارشیدپورمراقب رفتارت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
واقعا نمیدونم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
آقای قائدی ضمن احترامی که برای شما قائل هستم ولی انتقاد شما زیاده از حد تند و بی ادبی هست در تلفظ شهر عمدی جهت توهین نبوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
آخرین اخبار