رئیس جهاد دانشگاهی استان قم مطرح کرد:

وجود آخرین تکنولوژی دنیا در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم گفت: آخرین تکنولوژی های موجود در دنیا در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگهای استان قم وجود دارد .

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم گفت: آخرین تکنولوژی های موجود در دنیا در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگهای استان قم وجود دارد و 40 درصد بیماران مراجعه کننده به این مرکز از سایر استان های کشور می باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم میزبان بیماران بسیاری از کشورهای خارجی است، گفت: هزینه کم ، تکنولوژی های نوین و آمار بالای موفقیت این مرکز دلایل مراجعه این بیماران به مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قم است.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی جزو 10 کشور برتر دنیا در زمینه درمان ناباروری است عنوان کرد: مرکز درمان ناباروری حاصل تعامل جهاد دانشگاهی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاههای استان است و از خروج ارز برای درمان این بیماران جلوگیری میکند.

حیدری تصریح کرد: در سیاست جدید جهاد دانشگاهی برنامه ریزی ها در مسیر ظرفیت های شناسایی شده در هر استان انجام میگیرد همچنین جهاد دانشگاهی ظرفیت های خالی علمی موجود را شناسایی میکند و برای سرکایه گذاری معرفی میکند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فعالیت های فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی را ماموریت اصلی جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به نیازهای جدید به دنبال تجاری سازی اندوخته های علمی دانشگاهها و پیگیر اشتغال فارغ التحصیلان در بازار کار است .

حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در تماس تلفنی با گفتگوی خبری با بیان اینکه برنامه ریزی برای فعالیت های جهاددانشگاهی بر اساس نظرسنجی از دانشگاهها و مردم جامعه انجام میشود گفت: در استان قم 4 مرکز آموزشی در 8رشته در حوزه افزایش توانمندی و مهارت آموزی فعالیت میکنند.

حسینی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه اقتصاد مقاومتی جشنواره کالای ایرانی را برپا کرده است و در حوزه آسیب های اجتماعی نیز اقدامات موثری را انجام داده است.

انتهای پیام/ت

جهاد دانشگاهی در حوزه اقتصاد مقاومتی جشنواره کالای ایرانی را برپا کرده است

برچسب ها: علمی ، اخبار پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار