بررسی راه‌ های زمینی مقابله با آتش در بخش عراقی هورالعظیم

استاندار خوزستان از بررسی راه های مقابله با آتش در بخش عراقی تالاب بین المللی هورالعظیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از تالاب بین المللی هورالعظیم و کانون‌های ریزگرد جنوب شرق اهواز که امروز، 14 مرداد با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست انجام شد بیان داشت: از طریق سفارت جمهوری اسلامی در عراق، نخست وزیر کشور عراق و سرکنسول بصره و تیم‌های دیگر که در این کشور عراق نفوذ دارند، تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا توانستیم مجوزهای لازم را از کشور عراق برای انجام عملیات اطفاء حریق توسط بالگردهای آب‌پاش اخذ نماییم.

وی با اشاره به اینکه عملیات اطفاء حریق طی 2 مرحله در بخش عراقی تالاب هورالعظیم انجام و آتش مهار گردید، تصریح کرد: متاسفانه این آتش برای سومین بار زبانه کشید.

شریعتی در ادامه اذعان داشت: از دولت عراق و استانداران میسان و بصره خواسته‌ایم از نظر امنیتی و انتظامی بیش تر مراقب داشته باشند و در صورت امکان عاملان این حوادث را کنترل نمایند.

استاندار خوزستان به وجود کانون‌های جدید آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم اشاره و تاکید کرد: اطفا آن به سرعت عمل نیاز دارد و از فردا راه‌های اطفاء حریق به صورت زمینی بررسی خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان افزود: در حال فراهم آوردن تمهیدات مجدد هستیم تا دوباره برای اطفاء حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم اقدام نماییم.

انتهای پیام/گ

مهار آتش در تالاب هورالعظیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.