گاردین: پسر «اسامه بن لادن» در افغانستان است

روزنامه‌ گاردین به نقل از بستگان اسامه بن لادن، رهبر پیشین القاعده نوشت که حمزه بن لادن در افغانستان است و در برابر نیروهای آمریکایی و ناتو می‌جنگد.

گاردین: پسر «اسامه بن لادن» در افغانستان استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه‌ گاردین به نقل از بستگان اسامه بن لادن، رهبر پیشین القاعده نوشت که حمزه بن لادن در افغانستان است و در برابر نیروهای آمریکایی و ناتو می‌جنگد اما وزارت دفاع افغانستان حضور حمزه بن لادن در افغانستان را رد می‌کند.

برای نخستین بار، مادر اسامه بن لادن در برابر رسانه‌ها ظاهر شده و با روزنامه گاردین گفتگو کرده است. در این گفتگو از خاطراتش با اسامه بن لادن گفته و از او دانشجویی آرام توصیف کرده است.

برادر اسامه بن لادن نیز با این روزنامه گفتگو کرده و تاکید کرده که حمزه بن لادن به او گفته بوده که انتقام پدرش را از آمریکایی‌ها خواهد گرفت.

حسن بن لادن، برادر اسامه بن لادن به گاردین گفت: «حمزه پسر جوان بن لادن ظاهرا در افغانستان است و گفته می‌شود او برای انتقام خون پدرش در برابر نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در افغانستان می‌‍‌‌جنگند.»

تاکنون مشخص نیست حمزه بن لادن پسر ارشد اسامه بن لادن در کدام ولایت این کشور حضور دارد اما گفته می‌شود او در تلاش است که القاعده را در افغانستان دوباره سر و سامان دهد.

با این حال، محمد رادمنش، سرپرست دفتر رسانه‌های وزارت دفاع افغانستان حضور حمزه بن لادن در افغانستان را رد کرده و تاکید کرد که برخی‌ها در این باره شایعه‌پراکنی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار