استاندار اردبیل؛

400 شغل جدید در کارخانه آرتا ویل تایر اردبیل ایجاد می شود

استاندار اردبیل گفت: فاز سوم تولید لاستیک کامیونی با ظرفیت ایجاد 400 شغل بهمن ماه سال جاری در کارخانه آرتاویل تایر اردبیل به بهره برداری می رسد.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از طرح توسعه کارخانه آرتاویل تایر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: عملیات اجرایی فاز سوم این کارخانه 18 ماه پیش شروع شده و پیش بینی می شود 22 بهمن ماه به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: این طرح از طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت دولت قرار بوده و تسهیلات لازم نیز با هدف افتتاح در موعد مقرر به آن پرداخت می شود.

استاندار اردبیل اظهار داشت: تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای تکمیل فاز سوم طرح خریداری شده و هفته آینده نصب خواهد شد.

بهنام جو ادامه داد: با راه اندازی این خط تولید، ضمن تامین نیازهای داخلی، محصولات این کارخانه به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

وی حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی را یاد آ‌ور شد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها موظفند از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کنند.

انتهای پیام/ح

راه اندازی فاز سوم لاستیک کامیونی آرتاویل تایر اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روشن جوانبخت
۱۷:۴۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
با سلام اينجانب روشن جوانبخت 28 ساله كارشناسي كامپيوتر بنده بيكار هستم مشكل مالي دارم نميتونم ازدواج كنم دنبال كار ميگردم اگه كار بديد ممنون ميشم با تشكر روشن جوانبخت
Iran (Islamic Republic of)
حافظ پیری
۱۰:۴۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
باسلام وخسته نباشین بنده متولد 63 متاهل ودارای یک فرزند کارشناسی حسابداری 6سال سابقه کار در پخش مواد غذای.از بعد عید بخاطر جمع کردن شرکت بیکار میباشم لطفا بنده را در یکی از قسمتهای کارخانه به کار گیرید تشکر
آخرین اخبار