هنر دیپلماسی دولت ایران در برجام

استاندار کرمانشاه گفت : هنر دیپلماسی دولت این بود که ایران در جریان برجام در قالب یک گفتگو توانست قطعنامه های ظالمانه ای که علیه کشور در ۱۲ سال وضع شده بود را ابطال کرد.‌

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  بازوند استاندار کرمانشاه گفت : امروز دشمنان قسم خورده کشور، یک‌ جنگ روانی علیه ایران راه انداخته اند ، اما ملت ایران روزها و شرایط سخت تر از این را نیز تجربه کرده اند.

وی گفت : هنر دیپلماسی دولت این بود که ایران در جریان برجام در قالب یک گفتگو توانست قطعنامه های ظالمانه ای که علیه کشور در ۱۲ سال وضع شده بود را ابطال کند.‌

بازوند افزود : ترامپ در تلاش برای منزوی کردن ایران، نتوانست همراهی دیگر کشورهای جهان را جلب کند و امروز این آمریکاست که تنهاست.

وی افزود : مردم باید هوشیار باشند و برخی میخواهند دولت را جدای از نظام تلقی کنند، در حالیکه دولت جزیی از نظام است و تضعیف دولت باعث دلسردی مردم از نظام میشود.

استاندار کرمانشاه گفت : باید سرمایه گذاری و تولید ثروت را ارزش بدانیم و با شعار و سخنرانی، شاید اشتغال از بین برود، اما اشتغال ایجاد نمیشود، سرمایه‌گذاری در هیچ جا تابع قدرت نیست، باید موانع را از پیش پای سرمایه‌گذاران برداریم و منافع آنها را تامین کنیم تا میل به سرمایه‌گذاری در استان زیاد شود و غبار کاذب چهره ی زیبای کرمانشاه را پاک کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ایجاد جنگ روانی دشمنان علیه ایران

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.