مدیر روابط عمومی پیام‌رسان گپ در مشهد:

کاربران پیام‌ رسان گپ از مرز 2.5 میلیون نفر گذشتند

مدیر روابط عمومی پیام‌رسان گپ با بیان اینکه تعداد کاربران این پیام‌رسان در حال حاضر 2 میلیون و 689 هزار نفر است، گفت: مهم‌ترین مزیت گپ نسبت به‌دیگر پیام‌رسان‌ها، فضای کسب‌وکار است.

کاربران پیام‌ رسان گپ از مرز 2.5 میلیون نفر گذشتند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حسین کیانی مدیر روابط عمومی پیام‌رسان گپ با اشاره به‌ مزیت‌های پیام‌رسان گپ برای مخاطبان، گفت: یکی از مزیت‌های پیام‌رسان گپ، پرتال کسب‌وکار این نرم‌افزار است که می‌تواند محیط جامعی را در اختیار کاربران و همچنین صاحبان کسب‌وکارها قرار دهد تا در فضای اینترنتی اقدام به خریدوفروش کنند.

مدیر روابط عمومی پیام‌رسان گپ ادامه داد: با امنیتی که در بخش فروشگاه‌های گپ برنامه‌ریزی شده است، هیچ‌گونه نگرانی درباره کلاهبرداری اینترنتی یا موارد دیگری که در تلگرام اتفاق می‌افتد، وجود ندارد.

وی از طرح بزرگ این پیام‌رسان با عنوان ارائه خدمات شهر مجازی خبر داد و تأکید کرد: ما به‌ دنبال شهر مجازی هستیم تا کاربران دیگر برای خریدوفروش یا دریافت هیچ خدمتی نیاز به‌ مراجعه حضوری به‌ ادارات و مراکز مختلف نداشته باشند و از طریق «گپ» این خدمات را دریافت کنند.

کیانی با اشاره به‌ اضافه شدن خدمات دولت الکترونیک به‌این پیام‌رسان، خاطرنشان کرد: در ماه گذشته، با شهرداری مشهد تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده‌ایم که سرویس‌های مختلف مرتبط با خدمات شهری را از طریق «گپ» به‌ شهروندان ارائه کنم که این سرویس‌ها در مرحله رفع اشکال و آزمایشی است.

مدیر روابط عمومی پیام‌رسان گپ با انتقاد از همکاری نکردن صدا و سیما برای تبلیغات و توسعه مخاطبان «گپ»؛ گفت: بعد از فیلتر تلگرام تنها چند برنامه تلویزیونی با این نرم‌افزار همکاری کردند که زمان پخش مناسبی از سوی صداوسیما به‌آنها اختصاص پیدا نکرد.

وی با اشاره به‌ فیلتر شدن پیام‌رسان گپ در عربستان، از مکاتبات با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین وزیر امور خارجه برای رفع این مشکل خبر داد و افزود: با توافق به‌ عمل آمده با سازمان حج و زیارت قرار بود، پیام‌رسان گپ در ایام حج، خدماتی را برای متولیان برگزاری مراسم حج و همچنین زائران ارائه دهد.

کیانی با ارائه توضیحاتی درباره شرکت سازنده پیام‌رسان گپ، بیان کرد: «گپ» متعلق به‌ شرکت توسعه سامان بوده که از سال 84 فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است و این نرم‌افزار در حوزه‌های ارائه خدمات زیرساخت، بازی‌های رایانه‌ای و اینترنتی، فروشگاه اینترنتی و خدمات ارسال پیامک انبوه فعالیت می‌کند.

مدیر روابط عمومی پیام‌رسان «گپ» ادامه داد: این پیام‌رسان در 4 پلتفرم اندروید، آی او اس، ویندوز و وب قابل دسترس بوده و از زمان ارائه آن یعنی سال 96 تاکنون، 2 میلیون 689 هزار کاربر را جذب کرده است.

انتهای پیام/س

منبع:فارس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.