شفر: امید ابراهیمی بهترین بازیکن لیگ و فرمانده ایران در جام جهانی بود

 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امید ابراهیمی برترین بازیکن لیگ و فرمانده ایران در جام جهانی بود که بهترین عملکرد را داشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر درباره برگزارى مراسم برترین های فوتبال ایران گفت :فكر مى كنم جوايزى كه امشب به نفرات دادند، درست بود. بسیاری از اسامى كه در فوتسال و فوتبال ساحلى جایزه گرفتند نمى شناسم و شما ديديد ٣ گزينه دروازه بانى حسينى ،بيرانوند و رحمتى بودند. ما سه دروازه بان خوب داشتيم و به نظرم دروازه بان ذوب آهن مى توانست كانديد باشد.

او افزود :جوايز درست بود اما فكر مى كنم حسينى شايستگى حضور در جام جهانى را داشت. به نظر من امید ابراهيمى بهترين بازيكن ليگ و برترين بازيكن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانى ۲۰۱۸ روسیه بود.

شفر بيان كرد :زمانى كه ابراهيمى در ابتداى فصل پيش به جمع ما اضافه شد مصدوميت كوچكى داشت كه با تلاش بى شمار توانست بهترين عملكرد را در ليگ برتر،رقابت هاى آسيايى و جام جهانى از خود به جاى بگذارد و بايد بگويم نه تنها فرمانده استقلال بلكه او فرمانده تيم ملى در مسابقات جام جهانى هم بود.

سرمربى تيم فوتبال استقلال ادامه داد:باشگاه هاى ايرانى از جمله استقلال ،پرسپوليس، ذوب آهن و بقيه خيلى خوب براى تيم ملى كار كردند و بازيكنان خوبى در اختيار تيم ملى قرار دادند و همين باعث شد عملكرد خوبى در جام جهانى داشته باشيم.


بیشتر بخوانید: مراسم معرفی برترین‌های فوتبال و فوتسال ایران + تصاویر


او در مورد اينكه آيا دريافت توپ طلا حق اميرى بود يا خير گفت :شايد ۱۰ درصد بگويند آره و ۲۰ درصد هم بگویند نه. طبيعى است وقتى بازیکنی از استقلال و پرسپولیس انتخاب می شود این مسائل به وجود می آید اما در مجموع امیری خوب بود.

انتهای پیام/

اظهارات وینفرد شفر درباره مراسم برترین های فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار