رضاییان: پارس جنوبی به دنبال یک رتبه آبرومند در لیگ است

مدیر عامل پارس جنوبى جم گفت: به دنبال کسب یک رتبه آبرومند هستیم و شبانه روز تلاش مى کنیم تا مشکلات حل شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بهرام رضاييان مدير عامل پارس جنوبى جم درباره دريافت جايزه برترين باشگاه ليگ برتر ساحلى گفت :خوشبختانه امسال براى چندمين سال تيم فوتبال ما قهرمان ليگ برتر شد كه اتفاق چنين ميانى نتيجه زحمات كادر فنى ماست و از طرفى دعاى خير مردم و هوادادان پشت سر ما بود و بابت اين مساله خدا رو شاكر هستيم.

او درباره تيم فوتبال پارس جنوبى در رقابت هاى ليگ هجدهم ادامه داد:تيم ما ١٠ بازيكن خود و با كيفيت خود را از دست داد و من براى آنها آرزوى موفقيت مى كنم اما با توجه به سياست هاى حاكم در باشگاه طبق ليست تارتار بازيكنان مورد نياز را جذب كرديم و با همان اراده ،پشتكار و حمايت هواداران اميدوارم بتوانيم نتايج خوبى را كه سال گذشته كسب كرديم امسال نيز دوباره بهترين ها را رقم بزنيم .

رضاييان گفت :امسال كار سختى داريم و قطعا در ليگ پيش رو به دنبال كسب يك رتبه آبرومند هستيم و شبانه روز تلاش مى كنيم تا مشكلات حل شود.

رضاييان بيان كرد :مجوز ثبت قراداد بازيكنان را گرفتيم و مشكلات مالى در باشگاه ها كليشه اى شده و هميشه وجود داشته و دارد و عين ١٦ باشگاه مشكلات مالى خود را دارند و همه نيز از اين موضوع با خبر هستند .بايد مشكلات رفع شود چرا كه فوتبال ما اين اوضاع نه اسپانسر خوبى دارد نه در آمد مناسب .بايد تبليغات دور زمين براى باشگاه ها باشد و حرفه اى شود.

او در مورد تبليغات محيطى گفت :سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال پيگير تبليغات محيطى هستند اما قراردادهايى كه منعقد شده به در آمد نرسيده است و باشگاه ما در سال گذشته فقط ١٠٠ ميليون كسب كرده و با اين شرايط به جايى نخواهيم رسيد.

 


بیشتر بخوانید : مراسم معرفی برترین‌های فوتبال و فوتسال ایران + تصاویر


انتهای پیام/

اظهارات رضاییان درباره وضعیت فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار