اتمام نوسازی بیمارستان قصرشیرین تا زمان راهپیمایی اربعین

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان قصرشیرین که در زلزله آسیب دیده بود ، تا زمان راهپیمایی اربعین نوسازی و آماده سازی می شود.  

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت:خدمات رسانی در اربعین حسینی خدمت در بزرگترین تجمع انسانی است که در پیش روی ماست و افراد زیادی در روزهای محدود در استان تردد خواهند کرد که این از نظر پزشکی خود بحران محسوب می شود.

وی گفت: این بحران قابل پیشگیری است و هماهنگی زیادی لازم است تا مشکلی پیش نیاد.

 مرادی افزود:تجربه سال گذشته بسیار ارزشمند است و نکته مهم جلوگیری از موازی کاری است که به جای تقویت و ارتقاء خدمات و مولفه ها موجب کندی کار می شود.

وی بیان کرد: فرماندهی واحد و تبعیت از آن بسیار مهم است و دانشگاه علوم پزشکی که متولی بهداشت و درمان اربعین است برنامه ریزی و سیاستگذاری می کند.

وی ادامه داد:  امسال زیر ساخت ها به ویژه بیمارستان های مسیر به دلیل زلزله آسیب دیده و این مسئله از چالش های پیش روی ما خواهد بود‌.

مرادی با بیان اینکه  بیمارستان قصرشیرین تا اربعین اماده می شود گفت:مشکلات مالی کشور را مد نظر قرار دهیم و صرفه جویی و مدیریت هزینه ها و امکانات را جدی بگیریم.

وی ادامه داد:  در بحث اربعین ما سه نوع آمادگی لازم داریم که شامل آمادگی بهداشتی ، امداد رسانی و آمادگی درمانی است که در این زمینه ها مشغول برنامه ریزی هستیم.

مرادی بیان کرد:باید برای آموزش سلامت به زائرین برنامه ریزی و در این راه از کمک دانشگاه های دیگر هم استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/ز

 

بیمارستان قصرشیرین تا اربعین اماده می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.