زن خشمگین، مامور پلیس را کتک زد!

پس از اینکه یک زن اطلاعات سارق خود را به پلیس داد، مامور پلیس از دستگیری سارق سر باز زد و همین موضوع باعث عصبانیت زن شد.

زن خشمگین، مامور پلیس را کتک زد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مادر خشمگین زمانی که مامور پلیس از انجام درخواست وی سر باز زد، به صورت وی سیلی زد. این زن شماره، آدرس و تصویر سارقی را به پلیس داد و از آنها خواست تا به سراغ سارق رفته و گوشی موبایلش را از وی بگیرند، اما ماموران پلیس جواب دادند که این کار را انجام نمی‌دهند و همین موضوع عامل اصلی عصبانیت این زن شد.

ماجرا از این قرار بود که یک زن 38 ساله به نام Izabela Siergieg به همراه دو پسر کوچک خود به تعطیلات و تفریح رفته بودند. ایزبلا پیش از اینکه راهی سفر شوند یک برنامه ضدسرقت قدرتمند روی گوشی خود نصب می‌کند.

زمانی که این خانواده در حال تفریح بودند، یک سارق به اموال آنها نزدیک شده و گوشی ایزابلا را سرقت می‌کند. پس از چند ساعت به محض اینکه سارق قصد دارد قفل گوشی هوشمند را بازگشایی کند، تصویری از وی به همراه آدرس و محل سکونت وی برای ایزابلا ارسال می‌شود.

ایزابلا نیز سراسیمه به نزد پلیس می‌رود و تمامی اطلاعات سارق را به آنها می‌دهد، اما مامور پلیس به او می‌گوید که آدرس مورد نظر یک شعاع صدمتری را شامل می‌شود و ما نمی‌توانیم تمام آن را تفحس کنیم، به همین دلیل ایزابلا نیز عصبانی شده و به مامور پلیس سیلی می‌زند. گفتنی است، بعد از این اتفاق ماموران دیگر از ایزابلا دلداری کرده و قول پیدا شدن گوشی ظرف مدت یک هفته آینده را به وی دادند.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:
تفاوت فصل‌های جزیره در فنلاند +تصاویر
روستایی سحرآمیز دور یک دریاچه در یکی از خشک‌ ترین نقاط زمین! +عکس
واکنش خبرنگار اسکای‌نیوز به چشمک‌زدن‌های ترامپ برای پوتین! +فیلم
واکنش کاربران به معرفی منفورترین چهره سال +عکس
عکس منتخب نشنال جئوگرافیک از یک خانواده هندی 

انتهای پیام/

▐زن مشخصات سارق خود را به مامور پلیس داد▌ 

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار