آپدیت اندروید 8.1 برای گوشی Mi A1 منتشر شد +عکس

شیائومی بالاخره نسخه جدیدی از 8.1 Oreo را برای گوشی‌های Mi A1 منتشر کرد.

آپدیت اندروید 8.1 برای گوشی Mi A1  منتشر شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی پس از اینکه انتشار نسخه قبلی اندروید 8.1 برای گوشی‌های Mi A1 خبرساز شده بود و به گفته کاربران تمام پیامک‌های موجود در تلفن همراه کاربران را حذف می‌کرد، بالاخره آپدیتی از این سیستم عامل را منتشر کرد که هیچ مشکلی ندارد و کاربران با خیال راحت می‌توانند آن را دانلود کنند. در نسخه قبلی که شیائومی برای Mi A1 منتشر کرده بود، کاربران پس از دریافت، نصب و دوباره راه‌اندازی گوشی خود مشاهده می‌کردند که تمام پیام‌های کوتاه آن‌ها پاک شده است.

با آپدیت ارائه شده توسط کمپانی شیائومی این مشکل دیگر در این گوشی‌ها به وجود نخواهد آمد و این آپدیت حتی پچ امنیتی ماه جولای را که اندروید ارائه کرده بود، در خود دارد. بعد از اینکه کاربران شیائومی این نسخه را دریافت و نصب کنند، شماره بیلد مربوط به آن‌ها OPM1.171019.026.V9.6.4.0.ODHMIFE خواهد بود. حجم این آپدیت هم 467 مگابایت است.

اگر صاحبان گوشی Mi A1 که گوشی خود را با نسخه اولیه اندروید 8.1 با باگ پیامک‌ها آپدیت کرده بودند، برای دانلود این آپدیت به جای 467 مگابایت باید مدت بیشتری را صبر کنند چرا که حجم آپدیت برای آن‌ها 1.15 گیگابایت خواهد بود. گفته می‌شود علاوه بر این تغییر، تغییرات دیگری هم در این بیلد برای کاربران شیائومی در نظر گرفته شده که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند.

مانند همیشه باید گفت که این آپدیت‌ها مرحله به مرحله برای کاربران منتشر خواهد شد پس عجله نکنید که همین امروز برای دریافت آن اقدام کنید. شاید این آپدیت کمی دیرتر برای کاربران در دیگر نقاط جهان منتشر شود.

آپدیت اندروید 8.1 برای گوشی Mi A1  منتشر شد +عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.