کیفیت کالا‌های تولیدی نقش به سزایی در سهم بازار دارد

استاندارسیستان و بلوچستان در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه گفت: کیفیت کالا‌های تولیدی نقش به سزایی در سهم بازار دارد.

کیفیت کالا‌های تولیدی نقش به سزایی در سهم بازار دارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید " دانیال محبی" صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه اظهار داشت: امروزه مدیران واحد‌های تولیدی باید در جهت افزایش اعتبار برند وارتقاء جایگاه اجتماعی، خود را به درستی به مشتریان معرفی کنند و این امر جز درسایه ارائه کالای مرغوب و خدمات رضایت بخش میسر نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: یکی ازمهم‌ترین پیش نیاز‌هایی که موجب توسعه صنعتی کشور‌ها و بقا ودوام حضور بنگاه‌های اقتصادی شده و رقابت پذیری را در بازار جهانی تضمین می‌کند، کیفیت کالا‌های تولیدی است.

محبی ادامه داد: مهم‌ترین دلیلی که باعث عدم حضور بسیاری از شرکت‌های صنعتی و کشور‌ها به بازار جهانی شده و رقابت آن‌ها دراین بازار‌ها میسر نشده، فقدان ویژگی‌های کیفی در محصولات تولیدی شان بوده است.

استاندار تاکید کرد: با گسترش تجارت جهانی، تغییرات سریع در الگوی مصرف و تقاضا، انقلاب در فناوری اطلاعات و نیز افزایش در تعداد و کیفیت رقبای محلی و بین المللی در دودهه اخیر مفهوم رقابت پذیری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر کیفیت کالای تولید شده، کیفیت خدمات پس از تولید واحد‌های تولیدی به مشتریان ار اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سببب وفاداری مشتری به آن برند خاص می‌شود.

محبی گفت: تاثیر کیفیت در محصولات صنعتی بسیار گسترده است، اما مهمترین اثرات کیفیت در تولید محصولات صنعتی را می‌توان افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها، افزایش سهم بازار، امکان صادرات، کسب شهرت و اعتبار برای شرکت تولید کننده، افزایش اعتبار سایر صنایع وابسته به آن صنعت، تقبل پرداخت قیمت محصول از سوی مشتری در ازای کیفیت بیشتر، افزایش عزت نفس و احترام کارکنان شرکت، افزایش درآمد و حقوق کارکنان شرکت، رضایتمندی و آرامش خاطر تولید کننده دانست.

وی یادآور شد: در کنار کیفیت، حفظ قیمت با افزایش میزان تولید نیز باید مد نظر تولید کنندگان جهت رقابت در بازار فعلی قرار گیرد.

استاندار خاطر نشان کرد: در این میان مدیریت واحد‌های تولیدی با توجه به اهداف گذاری‌هایی که برای واحد خود انجام می‌دهند و چشم انداز‌هایی که تعریف می‌کنند و همچنین برنامه ریزی‌های بلند مدت و کوتاه مدتی که برای حصول به اهداف خود مدون می‌کنند از نقش به سزایی برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: واحد تولیدی وش نگار تا پایان سال بهره برداری می‌شود.

"حسینعلی سارانی " در این بازدید اظهار داشت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد از میزان چشمگیری برخوردار است و می‌توان آن را ۷۰ درصد تخمین زد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان به همراه تنی چند از مدیران دستگاه‌های اجرایی از شهرک صنعتی زاهدان میر جاوه و واحد‌های تولیدی هامون سازه، ناجی پوشش، آریا شیمی، هامون بافت کویر، زر سیستان، رادفرمان و کاشی وشنگار بازدید کردند و از نزدیک با این واحد‌ها و مشکلات آنان آشنا شده و راهنمایی‌های لازم را در خصوص مرتفع شدن مشکلات آنان توسط ایشان ارایه شد.

 

انتهای پیام/گ

نقشکیفیت کالا‌های تولیدی در سهم بازار 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار