فعالیت ۱۵ پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان درکردستان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از فعالیت ۱۵ پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان در تابستان امسال در استان خبر داد و افزود: تعداد ۱۶۸ نفر نیروی تخصصی و مجرب در پایگاه‌های اولیه و تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: برنامه سنجش با هدف غربالگری، ساماندهی درست نوآموزان بدو ورود به دبستان و مداخلات بهنگام در حوزه درمان برای تمامی نوآموزان انجام می‌شود.
 خلیل رنجبر، با اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی نوآموزان استان در اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در سال گذشته عنوان کرد: طرح سنجش نو آموزان در پایگاه‌های استان از ۱۶ تیر ماه تا ۱۵ شهریور ماه ۹۷ آماده ارائه خدمات به والدین و نو آموزان بدو ورود به دبستان می‌باشد.
 وی از فعالیت ۱۵ پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان در تابستان امسال در استان خبر داد و افزود: تعداد ۱۶۸ نفر نیروی تخصصی و مجرب در پایگاه‌های اولیه و تخصصی مشغول به فعالیت هستند.
 رنجبر با بیان اینکه نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه‌های سنجش از نظر بینایی، شنوایی، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ گفت: اگر در پایگاه‌های اولیه سنجش، نوآموزی مشکوک به مشکلاتی شناسایی شود به پایگاه تخصصی ارجاع داده می‌شود.

گفتنی است؛مراسم نمادین طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان روز شنبه(16 تیر) با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس، فرماندار سنندج و جمع از مسئولان استانی در دبستان آموزگار سنندج آغاز شد.
 انتهای پیام/م

اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزان درکردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.