در 3 ماهه نخست سال 97؛

بهره مندی واحدهای صنعتی خوزستان از تسهیلات یارانه ای

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از پرداخت تسهیلات یارانه ای به 7 واحد صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به تصویب طرحی در قالب کمک‌ فنی و اعتباری به واحدهای صنعتی طی سال گذشته اظهار داشت: این طرح با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی خوزستان از منابع داخلی استان تامین و پرداخت آن به بانک ملی واگذار گردید.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه اشاره و تصریح کرد: مبلغی به عنوان یارانه سود تسهیلات به بانک ملی از سوی استانداری خوزستان پرداخت گردید تا در قبال آن این بانک چند برابر آن مبلغ را به واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت نماید.

محمدیان با بیان اینکه مبلغ این تفاهم 5 هزار میلیارد ریال و نرخ سود تسهیلاتی که در قالب این طرح به واحدهای صنعتی پرداخت می گردد به اندازه نرخ سود تسهیلات بانکی 18 درصد است اذعان داشت: براساس این تفاهم نامه بخشی از سود بصورت پرداخت یارانه به بانک عامل در حمایت از واحدهای صنعتی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پرداخت تسهیلات فنی و اعتباری به 182 واحد تولیدی در خوزستان مصوب شده بیان کرد: 99 واحد از این واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مستقر هستند و تاکنون 7 واحد از این 99 واحد از تسهیلات بهره مند شده اند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: به 7 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان از محل کمک فنی و اعتباری مبلغ 114 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پرداخت شده که این واحدها متعهد شده اند برای 51 نفر اشتغال ایجاد نمایند.

انتهای پیام/گ

پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.