اختصاص بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اعتبار به اشتغال روستایی

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان از اختصاص یک هزار و 670 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله حسینی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان با اشاره به اختصاص یک هزار و 670 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی بیان داشت: اعتبار مذکور در گام نخست برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی روستاهای استان تخصیص یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: این اعتبار تا پایان سال جاری چند مرحله از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بخش توسعه اشتغال روستایی تزریق خواهد شد.

حسینی اذعان داشت: بانک های عامل استان نیز برابر با اعتبار تخصیصی صندوق توسعه ملی، به منظور ایجاد اشتغال روستایی تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان کارآفرین ارائه می نمایند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، اشتغال روستایی را سبب ماندگاری جمعیت روستایی و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: دولت دوازدهم برای اشتغال روستایی در سال جاری 25 هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده است که در نخستین گام بخشی از این اعتبار به خوزستان اختصاص داده شد.

این مقام مسئول به ظرفیت های بی نظیر استان خوزستان در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در بخش های گردشگری، کشاورزی، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و فرآوری، پرورش شتر و اسب اصیل عرب اشاره کرد و افزود: تاکنون از این ظرفیت های اشتغالزایی به هیچ وجه استفاده نشده است.

عبدالله حسینی در پایان از کارآفرینان و متقاضیان ایجاد اشتغال روستایی درخواست کرد طرح های اشتغالزایی خود را به همراه مستندات و توجیهات اقتصادی به بانک ها تحویل دهند.

انتهای پیام/گ

بهره مندی روستاییان از تسهیلات اشتغالزایی

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.