استاندار اردبیل؛

برای توسعه اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل برنامه ریزی کرده ایم

استاندار اردبیل گفت: با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی و با هدف بسط روحیه امید و نشاط، توسعه اجتماعی و فرهنگی استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل که در همایش مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور که با حضور معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سرعین سخن می گفت، با بیان اینکه توسعه اقتصادی، سیاسی، عمرانی بدون توجه به توسعه اجتماعی و فرهنگی، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت ادامه داد: تهیه پیوست فرهنگی در اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی مورد اهتمام و توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همه ما مسئول هستیم و بعنوان نماینده عالی دولت و نماینده نظام در استان ، نباید خود را از مسائل اجتماعی و فرهنگی جدا بدانیم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: هماهنگی و همسویی کامل مسئولان استان اردبیل برای پیشبرد اهداف عالی نظام و توسعه اجتماعی برقرار است و استانداری اردبیل را محور هماهنگی فعالیت و برنامه های اجتماعی  قلمداد کرده ایم .

بهنام جو خواستار انتخاب استان اردبیل به عنوان پایلوت اجرای برنامه های اجتماعی کشور شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز به تشریح وضعیت اجتماعی و فرهنگی اردبیل پرداخت و گفت: اردبیل خاستگاه تشیع در ایران است و نقش سلسله صفویه در یکپارچگی ایران بعد از اسلام و نیز جایگاه عرفانی شیخ صفی الدین اردبیلی از دیدگاه رهبری، حضور پرشور جوانان استان در دفاع از خاک پاک میهن اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس نشانگر جایگاه والای اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل در طول تاریخ است.

علی نواداد از صدور مجوز به 347 سازمان مردم نهاد (سمن) و فعالیت 244 سمن خبر داد و گفت: 49 سمن در حوزه آسیب های اجتماعی  در استان فعالیت می کنند.

وی گفت: آمار طلاق در استان اردبیل در سال 96 نسبت به سال قبل 5 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ح

کاهش 5 درصدی آمار طلاق در استان اردبیل

برچسب ها: اجتماعی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار