معاون وزیر کشور؛

پنجره واحد خدمات اجتماعی در استان ها ایجاد می شود

معاون وزیر کشور گفت: به منظور انسجام خدمات اجتماعی پنجره واحد خدمات اجتماعی در استانداری ها تشکیل می شود.

تقی رستم وندی، معاون وزیر کشور در همایش مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور در سرعین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: طرح ها و الگوهای مناسب و عملی در حوزه اجتماعی و فرهنگی که توسط دفاتر امور اجتماعی استانداری ها تهیه و به وزارت کشور ارسال شود در سازمان امور اجتماعی وزارت کشور بررسی و برای اجرای آن تامین اعتبار خواهد شد.

وی بر توجه و تمرکز به مراکز تربیتی و آموزشی بخصوص آموزش وپرورش در برنامه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه های اجتماعی، ایده های خوب و طرح های ابتکاری اثر گذار را باید از آموزش و پرورش شروع کرد.

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه باید با ترسیم مدل توسعه بر اساس معیارهای دینی، جامعه را به سمت توسعه اجتماعی رهبری کنیم و از نارسائی ها بکاهیم، ادامه داد: نظم حقوقی و نظم اخلاقی دو مقوله مهم اجتماعی است که باید به دقت مورد بحث و بررسی و برنامه ریزی اجتماعی قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه معیارها و شاخصه های حوزه اخلاق اجتماعی به سرعت در حال تغییر است بطوریکه در نظرسنجی سال های اخیر اکثریت مردم پول را عامل خوشبختی و بدبختی عنوان کرده اند در حالیکه حدود یک دهه قبل از آن، خانواده معیار و شاخص خوشبختی بیان شده بود.

انتهای پیام/ح

تشکیل خدمات اجتماعی در استانداری های کشور

برچسب ها: اجتماعی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار