معاونت سیما مرکز همدان خبر داد:

ساخت 6 مستند فاخر و 3پویانمایی در صدا و سیما مرکز همدان

معاونت سیما مرکز همدان گفت: 6مستند فاخر و 3 پویانمایی در صدا و سیما مرکزهمدان در دست ساخت است.

ساخت 6 مستند فاخر و 3پویانمای در صدا و سیما مرکز همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نظیری آستانه معاونت سیما مرکز همدان از برنامه ها و مستند های در دست ساخت و در حال پخش صدا وسیمای  مرکز همدان خبر داد و گفت: 6مستند فاخر و 3 پویانمای از در صدا و سیما مرکزهمدان ساخته و پخش خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت مستند آمادای در صدا و سیما همدان در سال های گذشته، بیان کرد: مستند "خان گرمز" که یک مستند جذاب در حوزه حیات وحش است که به همت صدا و سیما مرکز استان همدان در دست ساخت است.

معاونت سیما مرکز همدان با اشاره به ساخت مستند "خان بی بان" گفت: این مستند با موضوع سابقه ساخت خانه و معماری از دوره پیش از تاریخ، دوره تاریخی و دروه معاصر در همدان پرداخته است.

نظیری آستانه ادامه داد: این مستند در 4 قسمت 50 دقیقه ای ساخته و پخش خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت یک مستند در حوزه همدان 2018 گفت: مستند 15 قسمتی با موضوعات صنایع دستی و میراث فرهنگیدر خال ساخت است.

معاونت سیمای مرکز همدان در ادامه بیان کرد: این مستند زندکی 15 هنرمند برجسته در حوزه ی صنایع دستی و گردشگری استان همدان را به تصویر می کشد.

نظیری آستانه افزود: این مجمعه مستند با زیر نویس انگلیسی تهیه و جهت پخش از شبکه استانی همدان و توزیع بین  مهمانان  همایش 2018 آماده خواهد شد.

وی اشاره به ساخت مستند 3 شهید شاخص استان همدان گفت: ساخت مستند از شهیدان حسین همدانی، حسین بشیری و مصطفوی در دستور کار قرار دارد که به زودی به پخش خواهد رسید.

معاونت سیمای مرکز همدان در ادامه بیان کرد: ساخت سه مستند 7 دقیقه ای از شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های مرکز صدا سیما در حوزه ساخت مستند شهدا است.

نظیری آستانه با اشاره به 40سالگی انقلاب و برنامه های پیش رو صدا و سیما مرکز همدان گفت: صداو سیما مرکز همدان از بهمن ماه سال 96 فعالیت خود را در این زمینه به طور جدی آغاز کرده است و ساخت سه مستند فاخر شهید مفتح، گروه انقلابی ابوذر نهاوند و مستند انقلاب همدان و دستاوردهای آن  نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: مستند انقلاب همدان و دستاوردهای آن در 6 قسمت 20دقیقه ای ساخته و آماده پخش خواهد شد.

معاونت سیمای مرکز همدان با بیان اینکه بخش دیگری از مستند های در دست ساخت در حوزه آسیب های اجتماعی است بیان کرد: 9 مستند 26 دقیقه ای با موضوعات و معضلات اجتماعی در صدا و سیما مرکز همدان در دست ساخت است.

نظیری آستانه ادامه داد: این تعداد حجم از ساخت مستند در حوزه آسیب های اجتماعی در بین مراکز استان ها بی نظیر است.

وی با بیان اینکه وضعیتی مطلوب و قابل قبول در بین مراکز استان ها دارد، گفت: ساخت سه پویانمایی  به صورت سریال، موشن گرافی و فیلم سینمایی نیز در دست تهیه است.

معاونت سیمای مرکز همدان بیان کرد: مجموعه طنز پویانمایی روح شاه که به زندگی محمد رضا شاه و خاندان پهلوی می پردازد.

نظیری آستانه در ادامه گفت: موشن گرافی انقلاب در همدان در 40قسمت در دست ساخته است و در فاز اول 18 قسمت ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت اولین فیلم سینمایی پویانمایی در مرکز همدان گفت: برای اولین بار سینمای پویانمایی با موضوع وقایع سی مهر همدان  با خروجی 4kدر حال ساخت و تولید است.

معاونت سیمای مرکز همدان با اشاره به 3 موضوع مهم توسعه، حقوق شهروندی و مطالابات مردمی گفت: متاسفانه در حوزه مطالبات مردمی رسانه ها عملکرد مطلوبی نداشته اند و باید در این زمینه به طور جدی کار شود.

نظیری آستانه با اشاره به اهمیت مباحث توسعه در استان همدان بیان کرد: توسعه باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد وصدا و سیما مرکز همدان نیز در همین راستا برنامه های ویژه ای در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/د.ا

ساخت 6مستند فاخر و 3 پویانمایی  در صداو سیما همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.