مدیرکل صداوسیما مرکز همدان خبرداد؛

تولید فیلم بلند پویانمایی برای نخستین بار در همدان / رضایتمندی ۷۶ درصد مردم همدان از شبکه استانی

مدیرکل صداوسیما مرکز همدان ازتولید وساخت فیلم بلند پویانمایی باعنوان وقایع انقلاب برای نخستین باردرهمدان خبرداد.

تولید فیلم بلند پویانمایی برای نخستین بار در همدان  / رضایتمندی ۷۶ درصد مردم همدان از شبکه استانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی دهقان نیری ،مدیرکل صداوسیما مرکز همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برای نخستین بار فیلم بلند انیمیشن با کیفیت بالا درحال تولید است .

وی در این نشست با اشاره به آمار تولیدو پخش برنامه های صدا وسیما در ماه مبارک رمضان افزود: حدود ۶ هزار و ۸۰۰ دقیقه برنامه متنوع در حوزه سیما و ۷ هزار و ۶۰۰ دقیقه در حوزه رادیو تولید و پخش شد.

دهقان نیری همچنین به آمر پخش در حوزه خبر اشاره کرد وادامه داد: حدود 280 دقیقه گزارش خبری هم در معاونت خبر تولید و پخش شد .

مدیرکل صداوسیما مرکز همدان به ترویج بیش از پیش فرهنگ افطاری ساده در برنامه های این مرکز اشاره کرد واظهار داشت:  در ماه مبارک رمضان هر شب با موضوع افطاری ساده با یک مسجد در استان ارتباط زنده تلویزیونی برقرار شد .

وی با اشاره به برگزاری مسابقه  بزرگ قرآنی  با شرکت بیش از 5 هزار نفر در ماه مبارک رمضان گفت :جمعه این هفته از دویست نفر برتر قدردانی خواهد شد.

رضایتمندی ۷۶ درصد مردم همدان از شبکه استانی

مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان با بیان اینکه میزان مخاطبان شبکه استانی سیما ۶۷ درصد است گفت : میزان رضایتمندی مردم از این شبکه ۷۶ درصد است.

 دهقان نیری با اشاره به اینکه در تابستان امسال برنامه های متنوعی از شبکه استانی تولید و پخش می شود گفت: شب های آمادای، برنامه صبحگاهی امروز ، سفر به شهرستانها ، سینما توگراف و ویژه برنامه ورزشی از جمله این برنامه ها است.

وی افزود : در حوزه رادیو هم مسابقه رادیو جدول و هفت خان ، رادیو محله ، دو برنامه طنز خنده و دال خنده از جمله برنامه های تابستان است .

مدیرکل صداوسیما مرکز همدان با اشاره به اینکه مستند های خان گرمز ، خان بی بان ، گروه ابوذر ، شهید مفتح  و  معرفی هنرمندان برتر صنایع دستی،  شهدای مدافع حرم و مستندی درباره گروه ابوذر نهاوند در حال تولید هستند گفت : در حوزه پویا نمایی هم یک مجموعه انیمیشن طنز به نام روح شاه و یک مشن گرافی ۱۸ قسمتی از وقایع انقلاب در حال تولید است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۸۰ دقیقه گزارش خبری در ماه مبارک رمضان در معاونت خبر تولید و پخش شد خاطر نشان کرد:  گزارش هایی از محافل انس با قرآن کریم، افطاری های ساده، تنظیم بازار در رمضان و روزه اولی ها از مهترین آنها بود.

انتهای پیام/ج

۷۶ درصد مردم همدان از شبکه استانی رضایت دارند

 

برچسب ها: صداوسیما ، پویانمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.