کشف قاچاق احشام در هیرمند

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند از کشف تعداد ۱۷۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین علی سنچولی فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  گفت: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه قاچاق احشام از مرز به منظور انتقال به استان‌های مرکزی کشور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسائی محل دپوی احشام و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل نگهداری احشام مراجعه و تعداد ۱۷۰ رأس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان و افرادی که برای سودجویی بیشتر اقدام به قاچاق می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار