مقام صهیونیست به حزب‌الله لبنان درباره ورود به جنگ با تل‌آویو هشدار داد

رئیس شورای عالی شهر الجلیل فلسطین اشغالی به حزب‌الله لبنان درباره ورود به جنگ با رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام صهیونیست به حزب‌الله لبنان درباره ورود به جنگ با این رژیم هشدار داد.

رئیس شورای عالی شهر الجلیل فلسطین اشغالی یکشنبه شب مدعی شد: حزب‌الله به سبب ترس و نگرانی از ویرانی لبنان، هرگز وارد جنگ و رویارویی با اسرائیل نخواهد شد.

این مقام صهیونیست گفت حزب‌الله لبنان می‌داند اگر وارد جنگ جدیدی با ارتش رژیم صهیونیستی، موجب ویرانی فراگیر لبنان خواهد شد.

این خبر را کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر کرد. شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود پس از ظهور تعدادی از شخصیت‌ها و فعالان حزب‌الله لبنان در برابر شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی و نزدیک خط مرزی، رئیس شورای عالی شهر الجلیل گفت ارتش این رژیم برای مقابله با هر گونه درگیری با لبنان در آینده آمادگی دارد، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین برای رویارویی مشابه در جبهه جنوبی خود با نوار غزه آماده است.

این مقام صهیونیست بار‌ها به حزب‌الله گفته است در صورت ورود به جنگ مشترک با رژیم صهیونیستی آسیب‌های زیادی خواهد دید و حزب‌الله در صورت جنگ با این رژیم موجب ویرانی گسترده در لبنان خواهد شد و کشورش را چند دهه به عقب برخواهد گرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
البته دلیل واقعی است اما نه برای حزب الله بلکه برای اسرائیل و به خاطر همین ترس است که به یاوه گویی افتاده
آخرین اخبار