مدیر بین الملل اتاق تعاون ایران:

ایران میزبان سیزدهمین کنفرانس منطقه‌‌ای آسیا و اقیانوسیه در بخش تعاون می‌شود

مدیر بین‌الملل تعاون ایران گفت: ایران برای نخستین بار توانست میزبانی سیزدهمین کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه در بخش تعاون را کسب کند.

ایران میزبان سیزدهمین کنفرانس منطقه‌‌ای آسیا و اروپا در بخش تعاون می شودعلی‌رضا بنایی‌فر مدیر بین‌الملل اتاق تعاون ایران در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سیزدهمین کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه با همکاری اتاق تعاون ایران  مورخ 7 و8 آذر ماه برگزار می‌شود، گفت: در سال 2016  این کنفرانس در کشور هند برگزار شده بود و ایران توانست امتیاز میزبانی سیزدهمین کنفرانس را از آن خود کند.

وی ادامه داد: در این کنفرانس 30کشور از آسیا و اقیانوسیه و 250 نفر از مدیرانی که در بخش تعاونی‌ کشورهای مختلف فعالیت دارند ، شرکت می‌کنند.

بنایی فر تأکید کرد: شعار این کنفرانس اقتصاد مقاوم‌تر، پایدارتر با کمک تعاونی‌هاست که سعی خواهیم کرد شعار این کنفرانس را در سال های بعد به مرحله اجرایی شدن برسانیم.

مدیر بین‌الملل اتاق تعاون ایران تصریح کرد: برنامه تمامی کنفرانس‌ها در دوره‌های قبل در سطح منطقه‌ای و با 12 کارشناس انجام می‌شد و ما سعی داریم روند این برنامه‌ها را به صورت تخصصی‌تر ادامه دهیم.

بنایی‌فر با بیان اینکه اتاق تعاون ایران میزبان اجلاس منطقه‌ای و آسیایی است، گفت: این اجلاس بالاترین سطح از اجلاس‌های منطقه در کشور به شمار می رود که خوشبختانه در سال‌های قبل با رایزنی‌هایی که داشتیم  توانستیم میزبانی آن را برعهده بگیریم.

مدیر بین‌الملل اتاق تعاون اظهار کرد:  استرالیا، کره جنوبی، چین، ژاپن، هند، مالزی، بنگلادش، فیلیپین، سنگاپور از جمله مهمترین کشورهایی هستند که در این اجلاس حضور دارند.

وی گفت: از طریق برقراری ارتباط اتحادیه‌های جهانی تعاونی در چند سال اخیر ایران به عنوان یکی از 15 عضو هیئت مدیره در این اتحادیه معرفی شد.

بنایی‌فر افزود: اعضای هیئت مدیره از تمامی تصمیمات استراتژیک کلان کشور در مرحله اول با خبر می‌شود و می‌تواند از دانش و تجربه سایر کشورهای اروپایی در این زمینه برای ارتقای کیفیت محصولات خود استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار