عارف در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تکذیب اتئلاف فراکسیون امید و مستقلین برای تداوم ریاست لاریجانی/ هنوز با هیچ فراکسیونی به جمع بندی نرسیده‌ایم

رئیس فراکسیون امید ائتلاف این فراکسیون با فراکسیون مستقلین برای تداوم ریاست لاریجانی در مجلس را تکذیب کرد.

تکذیب اتئلاف فراکسیون امید و مستقلین برای تداوم ریاست لاریجانی/ هنوز با هیچ فراکسیونی به جمع بندی نرسیده‌ایمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا، اظهار کرد: به اندازه کافی به این مسئله واکنش نشان داده شده است و وزیر امور خارجه کشورمان مواضعی گرفت که مورد حمایت همه ماست و بیشتر از این نیاز نیست که کسی به اراجیف وی پاسخ دهد.

وی ادامه داد: واکنش ظریف در برابر اظهارات وی بسیار خوب بود و رئیس مجلس شورای اسلامی هم در واکنش به اظهارات وی گفت که در شأن ما نیست که ابلهی اراجیفی بگوید و 100 نفر بخواهند به وی پاسخ دهند.

رئیس فراکسیون امید درباره مذاکرات کشورمان با اروپا برای ادامه برجام گفت: مذاکرات در حال انجام است و باید رضایت ما جلب شود و اطمینان حاصل کنیم که برجام ادامه خواهد داشت.

عارف افزود: همان طور که گفته شده با توجه به منافع ملی در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد و اگر مسیر ادامه پیدا کند، قطعا منافع ملی ما باید حفظ شود.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه اجازه دهید مذاکرات انجام شود، اظهار کرد: نمی‌خواهیم دست مذاکره کنندگان بسته شود و باید به نحوی جلو رویم که منافع ملی کشور در چارچوب برجام حفظ شود.

وی درباره تهدید آمریکا مبنی بر تحریم اقتصادی کشورمان، گفت: اقتصاد مقاومتی که سیاست کلی بسیار مترقی و روشنی است، مبنای حرکت ما باشد که در این صورت خروج آمریکا از برجام تأثیری در اقتصاد ما نخواهد داشت.

عارف افزود: مردم با حضورمان در صحنه و پیگیری مسئولان مسیری که در آن منافع ملی حفظ شود و نیازی به نگاه به غرب نباشد را ادامه می‌دهند.

وی پیرامون انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و ائتلاف فراکسیون امید با دیگر فراکسیون‌ها تصریح کرد: هنوز مشخص نیست، البته روز گذشته جلسه‌ای در این باره داشتیم و این جلسات را امروز و فردا هم ادامه می‌دهیم و نتایج بررسی‌های خود را روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آتی اعلام می‌کنیم.

نماینده مردم تهران درباره برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر ائتلاف بین فراکسیون امید و مستقلین برای تداوم ریاست علی لاریجانی در مجلس اظهار کرد: ما این موضوع را تکذیب می‌کنیم چرا که هیچ صحبتی با هیچ فردی در این باره نکردیم، اما ما اهل تعامل هستیم اما در حال حاضر با هیچ فراکسیونی به جمع بندی نرسیده‌ایم.

عارف خاطرنشان کرد: ما در حال مذاکره هستیم که اگر به جمع بندی رسیدیم، آن را ملاک عمل قرار می‌دهیم و در غیر این صورت مستقل عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار