نقوی حسینی در صحن علنی:

کمیسیون امنیت ملی گزارشی درباره لایحه پیوستن به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم به مجلس ارائه نکرد

نماینده ورامین گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش خود درباره لایحه پیوستن به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم را به صحن علنی مجلس ارائه نکرد.

کمیسیون امنیت ملی گزارشی درباره لایحه پیوستن به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم به مجلس ارائه نکردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه علنی امروز درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون تأمین مالی تروریسم اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پس از اعلام وصول این لایحه روی مفاد و محتوای آن پیشنهاداتی داشت که دولت در حق تحفظ بررسی‌های لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: با وجود این به چندین دلیل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی صلاح ندانست که گزارشی در این باره به صحن علنی بیاورد چرا که ما این لایحه را مخالف اصل سوم قانون اساسی می‌دانیم و معتقدیم که این لایحه استعماری است و تسلط بیگانگان را بر امور داخلی کشور زیاد می‌کند.

نقوی حسینی تصریح کرد: از سوی دیگر دولت تلاش کرده که با حق تفحظ و بیانیه‌هایی که صادر می‌کند از خسارات این لایحه جلوگیری کند اما کارشناسان معتقد هستند که حق تحفظ و این بیانیه های دولت نمی‌تواند خسارت‌های وارد به کشور از طریق این لایحه را جبران کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار