بانوان زندانی جرائم غیر عمد در فارس در انتظار کمک خیران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: ۳۹ بانوی زندانی جرائم غیر عمد نیازمند کمک خیران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معصومه دستغیب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: ۳۹ بانوی فارسی به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند که برای آزادی این بانوان نیاز به جمع آوری ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک از سوی خیران است.

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با ستاد دیه استان مبلغ ۱۵ میلیون تومان مساعدت بلاعوض برای آزادی این ۳۹ زن زندانی جرایم غیر عمد اختصاص یافته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس ادامه داد: زندانی شدن این بانوان بیشتر به دلیل بیماری‌های صعب العلاج و ناتوانی در پرداخت بدهی، فوت همسر یا بیماری فرزندان و نبود اطلاع از فضای کسب و کار بوده است.

دسغیب افزود: با هماهنگی‌های انجام شده شماره حسابی ویژه برای آزادی زنان جرائم غیر عمد استان فارس به شماره حساب ۱۱۹۹ بانک رسالت با شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۱۱۱۱۱۱۷ اختصاص یافته که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند.
وی اضافه کرد: تا کنون با جمع آوری ۴۰ میلیون تومان بوسیله یک خیر آزادی دو زن زندانی فراهم شد که امید است در ماه رمضان ۳۹ زن زندانی جرائم غیر عمد در استان از زندان رهایی یابند.

انتهای پیام/ت

کمک به بانوان زندانی جرائم غیر عمد در فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.