اجرای طرح نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان از ۲۲ اردیبهشت ماه تا ۲۴ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مایحتاج عمومی مردم به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان از 22 اردیبهشت ماه تا 24 خردادماه امسال برگزار می‌شود.

وی گفت: در راستای وظایف ذاتی با رویکرد پیشگیرانه، ضمن مراقبت و پایش مستمر بازار و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق اصناف استان در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظران افتخاری برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

عاملی با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌تواند اثرگذاری مطلوب‌تری داشته باشد، افزود: گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی با حضور کارشناسان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان اتاق اصناف به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات احتمالی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به ضرورت همکاری تمامی صنوف با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بیان کرد: رعایت درصد سود قانونی خرده فروشی و عمده فروشی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا و غیره از مواردی است که متصدیان واحدهای صنفی ملزم به رعایت آن هستند.

انتهای پیام/ ع

تشدید نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار