اردبیل؛

آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مایحتاج عمومی مردم بویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی های پر مصرف و مرسوم از آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی تصریح کرد: در راستای وظایف ذاتی با رویکرد پیشگیرانه، ضمن مراقبت و پایش مستمر بازار و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق اصناف استان در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و انجام گشتهای مشترک به هنگام و هدفمند با سایر دستگاههای ذیربط استانی برنامه ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است .

عاملی با اشاره به شروع طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان از تاریخ 6 خرداد ماه لغایت پایان ماه مبارک رمضان در استان اردبیل در خصوص هماهنگی با دستگاههای ذیربط استان، دریافت شکایات و گزارشات از طریق سامانه ارتباطی 124، نظارت و اسقرار بازرسین مقیم و شعبه رسیدگی کننده تعزیرات حکومتی به شکایات مردمی در نمایشگاههای طرح ضیافت، نظارت بر فروش های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاههای زنجیره ای و ... مطالبی را عنوان نمودند .

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد تخلفات و شکایات صنفی خود از قبیل عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و .. را از طریق سامانه ارتباطی 124 و یا بصورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبيل یا ادارات شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات هموطنان عزیز رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.