امام جمعه یزد در کنگره ملی حاج شیخ غلامرضا یزدی ؛

حاج شیخ غلامرضا یزدی الگویی ارزشمند برای طلاب و جوانان است

امام جمعه یزد گفت: لازم است جوانان از سیره زندگی حاج شیخ غلامرضا یزدی الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه این شخصیت برای طلاب و علما و روحانیون یک الگوی بسیار ارزنده است گفت: برای جوانان هم حاج شیخ یک الگوی بسیار ارزشمند است و جوانان لازم است که از سیره زندگی چنین شخصیتی بهره‌گیری کنند.

  امام جمعه یزد با بیان اینکه مرحوم حاج شیخ غلامرضا یزدی در تبلیغ دین حریص بودندافزود: ایشان برای تبلیغ دین سختی‌های بسیار زیادی را متحمل شدند، ولی هیچ زمانی دست از تبلیغ بر نداشتند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری خاطر نشان کرد: از تلاش ایشان برای تبلیغ نقل شده که برای تبلیغ به روستایی رفتند که جایی برای اسکان نداشتند و خودشان و الاغشان در یک طویله خوابیدند و با کاه‌های آنجا خودشان را در شب زمستانی گرم کردند، ولی کوتاه نیامدند و فردای آن روز مردم آنجا را تبلیغ کردند.

امام جمعه یزد افزود: این استاد برجسته از هر زمانی حتی کوچک‌ترین و کم‌ترین فرصت‌هایی که به دست می‌آمد برای تبلیغ استفاده می‌کرد و حتی بعضی اوقات که می‌دید زمان برای بیان مسائل دینی نیست، سر سفره و برای اعضای هر خانه‌ای که نزد وی بودند سخنرانی می‌کردند و مسائل دینی را می‌گفتند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: حاج شیخ به حدی عشق به نماز داشت که به هیچ عنوان نمی‌گذاشت فاصله‌ای بین نماز در اول وقت بیفتد و در هر زمان و هر مکان نماز را در ابتدای وقت می‌خواند.

وی افزود: هر کسی که می‌خواهد از سیره بزرگان درس بگیرد می‌تواند با مطالعه در ارتباط با سیره این شخصیت بزرگ بهترین راه‌ها برای زندگی خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ی

 طلاب و جوانان ازحاج شیخ غلامرضا یزدی الگو بگیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار