جامعه امروز نیازمند شخصیت حاج شیخ غلامرضا یزدی است

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: الگو سازی زنگی حاج شیخ غلامرضا یزدی برای همه به خصوص برای قشر جوان امروز نیازمنداست.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه سطح علمی و عرفانی حاج شیخ غلامرضا یزدیگفت: این روزها نیاز به چنین شخصیتی در جامعه ما بسیار زیاد است.

آیت‌الله رضا استادی در آیین افتتاحیه کنگره ملی حاج شیخ غلامرضا یزدی افزود: الگو سازی زنگی حاج شیخ غلامرضا یزدی برای همه به خصوص برای قشر جوان امروز نیازمنداست.

وی گفت:حاج شیخ غلامرضا یزدی تسلط بالایی بر آیات قرآن داشت و در زمانی که در حال نوشتن تفسیر بود بیش از 500 آیه از قرآن کریم را تفسیر کرد.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بحث های فلسفی کتاب قرآنی مرحوم حاج شیخ ادامه داد: به کرات در این کتاب مباحث فلسفی بیان شده و بسیاری از مطالب آن در سطح بسیار بالای فلسفی است.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فلسفه، حکمت و عرفان غیراز اصول و اخلاق است و اگر کسی این مباحث را هضم نکرده باشد و برای طلاب بیان و ایجاد شبهه کند، نتایج خوبی به دنبال ندارد.

نخستین کنگره بزرگداشت آیت الله غلامرضا یزدی معروف به فقیه خراسانی امروز پنجشنبه با حضور تعدادی از شخصیت های حوزوی، دانشگاهی ، ملی و مسئولان استانی در امامزاده جعفر (ع) یزد آغاز شد.

آیت الله فقیه خراسانی در سال ۱۲۵۷ در مشهد متولد شد، در سن ۸۱ سالگی در یازدهم تیرماه ۱۳۳۸ در یزد چشم از جهان فروبست و در امامزاده جعفر (ع) یزد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ی

الگوسازی زنگی  شیخ غلامرضا یزدی برای جامعه و به خصوص قشر جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.