برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان سنتی کشور در اردبیل

همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره ملی کوچ عشایر در شهرستان بیله‌سوار، مسابقات قهرمان قهرمانان تیراندازی با کمان سنتی کشور در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیلهمزمان با برگزاری هشتمین جشنواره ملی کوچ عشایر در شهرستان بیله‌سوار، مسابقات قهرمان قهرمانان تیراندازی با کمان سنتی کشور در اردبیل برگزار شد و تیم‌های برتر این رقابت‌ها مشخص شدند.

این رقابت‌ها با حضور ورزشکارانی از 11 استان در بخش جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار مغان برگزار شده و در پایان تیراندازان اردبیلی با وجود شایستگی‌هایی که داشتند، سهمی در میان ورزشکاران حائز رتبه این مسابقات نداشتند.

این مسابقات به صورت فشرده و با حضور قهرمانانی از استان‌های مختلف کشور در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده و به نمایندگی از فدراسیون تیراندازی با کمان سنتی کشور نیز ناظرانی حضور داشتند تا استانداردسازی محل برگزاری مسابقات و کیفیت رقابت‌ها خدشه‌دار نشود.

در پایان این رقابت‌ها در بخش آقایان محمد مولایی از تیم منتخب آذربایجان شرقی به نشان ارزشمند طلا دست یافت و در بخش بانوان نیز فرحناز ابراهیمی از استان فارس حائز رتبه اول شد.

همچنین در بخش مردان محمد زنگ‌آنه و محمد تقی حساری از استان‌های گلستان و البرز به ترتیب صاحب عناوین دوم و سوم شده و شیلام تخت‌فیروزه از کردستان و فاطمه موسوی از لرستان نیز در بخش بانوان به نشان نقره و برنز مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره ملی کوچ عشایر در بیله سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.