رئیس فدراسیون تیراندازی؛

اردبیل قابلیت میزبانی رقابت‌های بین المللی تیراندازی را دارد

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: استان اردبیل با تکمیل و تجهیز سالن تیراندازی دارای قابلیت میزبانی رقابت‌های آسیایی و جهانی این رشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از سالن نیمه‌تمام تیراندازی مجموعه علی دایی اردبیل اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی قول مساعد را برای تجهیز سالن تیراندازی اردبیل به تمام امکانات سخت افزاری در این خصوص بعد از تکمیل پروژه را می‌دهد.

وی افزود: با توجه به استعدادهای ویژه در بین ورزشکاران استان اردبیل در تیراندازی و هم مرز بودن با کشور آذربایجان، موقعیت خوبی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی در این استان وجود دارد و باید از این ظرفیت در این منطقه استفاده بهینه‌ای انجام شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: می‌توانیم بگوییم با تکمیل سالن تیراندازی اردبیل می‌توانیم مسابقات آسیایی و جهانی را هم در این استان برگزار کنیم و با تکمیل این پروژه فاز جدیدی در حوزه گردشگری و توریسم ورزشی در استان اردبیل را شاهد خواهیم بود.

دادگر استان اردبیل را با تکمیل و تجهیز سالن تیراندازی دارای قابلیت میزبانی رقابت‌های آسیایی و جهانی این رشته دانست و تصریح کرد: در این زمینه انتظار می‌رود که با تلاش و جدیت مسئولان استانی شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه باشیم.

وی توسعه این رشته ورزشی را از برنامه‌های فدراسیون دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا با توسعه زیرسخت‌ها زمینه‌ساز افزایش گرایش جوانان به این رشته ورزشی در استان‌ها شویم.

انتهای پیام/ح

سالن تیراندازی اردبیل تکمیل و تجهیز می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.