کشف احشام قاچاق در سراوان

جانشین فرمانده انتظامی سراوان از کشف تعداد ۲۵ رأس احشام قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

نصرالله شیبک جانشین انتظامی سراوان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی اخبار بدست آمده مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه قاچاق احشام از مرز و نگهداری احشام به منظور انتقال به استان‌های مرکزی کشور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسائی محل دپوی احشام و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل نگهداری احشام در یک چهار دیواری در حاشیه شهرستان سراوان مراجعه و پس از بازرسی تعداد ۲۵ رأس گاو فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند.

شیبک با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین انتظامی شهرستان سراوان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان و افرادی که برای سودجویی بیشتر اقدام به قاچاق می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/ع

قاچاق احشام در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار