آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

  • اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به پیشنهاد رئال مادرید برای خرید محمد صلاح و واگذاری بیل و ناواس به لیورپول است. رئال مادرید قصد دارد با این کار قسمتی از رقم ۲۰۰ میلیون یورویی محمد صلاح فوق ستاره این روز‌های تیم لیورپول را کم کند تا بتواند این بازیکن را به تیم خود بیاورد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منچستریونایتد در فکر جذب ایکاردی

  • شیاطین سرخ قصد دارند با یک رقم نسبتا خوب ایکاردی را از سری آ. به تیم خود بیاورند. مسئولان تیم منچستریونایتد در حال حاضر با این بازیکن در ارتباط هستند و انتظار می رود این تیم زودتر از تیم‌هایی همانند رئال مادرید و پاریس سن ژرمن این بازیکن را به اختیار بگیرند. رقم پیشنهادی منچستریونایتد برای این بازیکن ۱۱۰ میلیون یورو است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

۳ تیم لیگ برتر انگلیس به دنبال فرناندو برزیلی

  • تیم‌های تاتنهام، چلسی و اورتون به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی فرناندو از تیم اسپارتاک مسکو را به تیم خود بیاورند.این بازیکن توانسته همراه با تیم اسپارتاک در لیگ برتر روسیه نتایج بسیار خوبی را رقم بزند. این احتمال وجود دارد فرناندو به پیشنهاداتی از سوی تیم اتلتیکو مادرید پاسخ داده و به این تیم برود.
  • رقم پیشنهادی باشگاه اسپارتاک برای فروش این بازیکن ۲۲ میلیون پوند است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ویلشر در فکر ماندن در آرسنال

  • چندی پیش گفته شده بود با اتمام قرارداد جک ویلشیر این بازیکن از آرسنال جدا خواهد شد. اما شایعات حاکی از آن است این بازیکن بدنبال تمدید قرار داد با آرسنال و ماندن در لیگ برتر انگلیس است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

رقم قرارداد انریکه کمر آرسنال را خواهد شکست

  • مسئولان تیم آرسنال به دنبال آن هستند تا در پایان فصل زمانی که آرسن ونگر پس از ۲۲ سال هدایت این تیم از آرسنال جدا خواهد شد لوئیس انریکه را به تیم خود بیاورند.  این سرمربی برای هدایت یک فصل تیم آرسنال رقم ۲۵ میلیون دلاری را درخواست کرده است که این رقم چندین برابر رقم ۸ میلیون پوندی قرارداد آرسن ونگر است.
  • دیگر سرمربیانی که می‌توانند جایگزینی برای آرسن ونگر باشند آرتتا، پاتریک وییرا و سرمربی جوان، جولیان ناگلزمن هستند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دارمیان و بلیند در حال جدایی از منچستریونایتد

  • سرمربی تیم منچستریونایتد گفته است که دارمیان و بلیند، 2 بازیکن تیم شیاطین سرخ می‌توانند در پایان فصل این تیم را ترک کنند و دیگر نیازی به این آنها ندارد.این 2 بازیکن در بسیاری از مراسم‌ها و جلسه‌های بازیکنان برای آماده سازی باشگاه برای فصل بعد نیز حضور ندارند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

انتهای پیام/

آخرین اخبار و حواشی فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار