آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پوچیتینیو در تیم تاتنهام ماندنی می شود

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به ماندن پوچیتینیو در تیم تاتنهام و برنامه ریزی گسترده این سرمربی برای رسیدن به تیم‌های مطرح و صاحب نامی همچون منچستریونایتد و منچسترسیتی است. چندی پیش گفته شده پوچتینیو به عنوان جانشین زیدالدین زیدان انتخاب شده و سرمربی تیم رئال مادرید می شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنجلوتی هدایت ایتالیا را رد کرد

کارلو آنجلوتی سرمربی سابق تیم بایرن مونیخ که به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایتالیا انتخاب شده بود این پیشنهاد را رد کرد.

این سرمربی در اوایل فصل از تیم بایرن مونیخ اخراج شده بود. همچنین این احتمال وجود دارد کارلو آنجلوتی پس از رد عنوان سرمربیگری تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی آرسنال در فصل بعد انتخاب شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تمدید قرارداد فریمینو با لیورپول

روبرتو فیرمینو بازیکن تیم لیورپول با این تیم قراردادی بلند مدت امضا کرد تا برای چندین فصل در این تیم بماند. این بازیکن در این فصل از مسابقات فوتبال اروپا توانسته ۲۷ گل بزند و تبدیل به یکی از بهترین بازیکن‌ها در خط حمله شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آرسنال خریدار ناز‌های انریکه نشد

تیم آرسنال اعلام کرد نمی‌تواند خرج‌ها و درخواست‌های مالی لوئیس انریکه سرمربی سابق تیم بارسلونا را بپذیرد و مسئولان این تیم به دنبال آن هستند تا گزینه‌ی بهتری را برای هدایت تیمشان انتخاب کنند. انریکه چندی پیش اعلام کرده بود در صورت انتخابش به عنوان سرمربی تیم آرسنال مبلغی هنگفت نیاز دارد تا ستارگان فوتبال اروپا را به این تیم بیاورد و یا شاکله اصلی تیم را به طور کلی تغییر دهد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مورینیو به دنبال ماندن فلینی

خوزه مورینیو سرمربی تیم منچستریونایتد به دنبال آن است تا در پایان فصل با مروان فلینی تمدید کند تا این بازیکن در این تیم بماند.

گفتنی است این سرمربی رابطه خوبی با مروان فلینی نداشت.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

احتمال فروش رونی قوت گرفت

باشگاه لیگ برتری اورتون به دنبال آن است تا در پایان فصل وین رونی ستاره روزهای دور منچستریونایتد را بفروش برساند. به گفته مسئولان این تیم دلیل اصلی فروش رونی سن بالای او  و نتایج و آمار و ارقام ضعیف این بازیکن است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

جوآلن در لیست خرید‌های رم

تیم رُم به دنبال آن است تا در پایان فصل جو آلن بازیکن این ۲۸ ساله را با مبلغ پیشنهادی ۲۰ میلیون پوند جذب کند. این تیم تلاش می‌کند تا با جذب بازیکنان جوان و توانا بتواند نتایج بسیار خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد بدست آورده و همچنین جایگاه خوبی را در لیگ برتر ایتالیا داشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار و حواشی فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار