برنامه‌های هفته معلم در فارس

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس برنامه‌های هفته معلم را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: روزهای این هفته به یک نام نامگذاری شده و متناسب با آن برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی افزود: ۱۲ اردیبهشت به نام سلوک معلم و سلوک شهید مطهری نامگذاری شده است که در آن از مقام معلمان تکریم می‌شود.

احمدی ادامه داد: ۱۳ اردیبهشت به نام معلم و تکریم اجتماعی نامگذاری شده است و گلباران قبور شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگر فرهنگی از برنامه‌های این روز است.

وی اظهار داشت: ۱۴ اردیبهشت به نام معلم و توصیه اجتماعی و انسجام ملی نامگذاری شده است و در آن روز فرهنگیان درمراسم نماز جمعه، مساجد، و حسینیه‌ها شرکت می‌کنند.

سرپرست آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۵ اردیبهشت به نام پیشکسوتان تعلیم و تربیت نامگذاری شده و در آن جلسه‌ای با حضور برگزیدگان فرهنگی برگزار خواهد شد.

احمدی بیان کرد: ۱۶ اردیبهشت به نام روز معلم و مسئولیت پذیری و هدایت انقلابی نامگذاری شده است و برگزاری مسابقات مختلف خاطره نویسی، انشا و اهدای شاخه گل از برنامه‌های این روز است.

وی تصریح کرد: ۱۷ اردیبهشت به نام معلم؛ مرج تربیتی و مولد سرمایه اجتماعی و ۱۸ اردیبهشت به نام معلم و تکریم سازمانی نامگذاری شده اند که در آن برنامه‌هایی متناسب با این روز‌ها اجرا خواهند شد.

هفته معلم هر سال از ۱۲ اردیبهشت‌آغاز می‌شود و یک هفته ادامه دارد.
انتهای پیام/ر

اعلام برنامه‌های هفته معلم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.