مطهری نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

بررسی جزئیات پارلمان اصلاحات در کمیته سیاسی شورای هماهنگی

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری از بررسی جزئیات پارلمان اصلاحات در کمیته سیاسی شورای هماهنگی خبر داد.

کلیات پارلمان اصلاحات به تصویب رسیده استمیرزابابا مطهری‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات صورت گرفته به منظور آغاز فعالیت پارلمان اصلاحات، اظهار کرد: موضوع پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شده و کلیات آن به تصویب رسیده و در اختیار کمیته سیاسی این شورا قرار داده شده است.

مطهری نژاد ادامه داد: کمیته سیاسی باید جزئیات را بررسی کرده و آن را به صحن شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیاورد. هم اکنون جزئیات شکل گیری پارلمان اصلاحات در کمیته سیاسی در حال بررسی است.

وی با اشاره به اعتراض برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب نسبت به تشکیل پارلمان اصلاحات، افزود: نظر افراد چندان مهم نیست، چرا که تأسیس این پارلمان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تصویب رسیده است.

مطهری‌نژاد بیان کرد: حزب مردم‌سالاری پیشنهاد دهنده تشکیل پارلمان اصلاحات بود، اگرچه از پیش نیز بارها در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره تشکیل چنین پارلمانی بحث و رایزنی شده بود، اما در نهایت با اقدام حزب مردم‌سالاری این خواسته به صورت مکتوب ارائه شد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری تصریح کرد: این حزب به عنوان عضوی از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آغاز به کار پارلمان اصلاحات را پیگیری می‌کند، اگرچه ممکن است افراد نظرات مختلفی داشته باشند، اما تشکیل این پارلمان به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: تصمیم‌سازی‌ها از این پس در پارلمان اصلاحات صورت می پذیرد و از خصوصیات مثبت این شاکله می‌توان به فراگیری گسترده آن به طوری که کلیه احزاب اصلاح‌طلب می‌توانند در پارلمان اصلاحات حضور پیدا کنند، اشاره کرد.

مطهری‌نژاد تأکید کرد: پیش‌بینی شده که هر حزبی براساس ساز و کاری که دارد، تعدادی از اعضای خود را به پارلمان معرفی کند و پارلمان اصلاحات در نهایت متشکل از احزاب و چهره‌های اصلاح‌طلب خواهد بود، به نحوی که حتی افراد حقیقی می‌توانند در تصمیم‌سازی‌های جریان اصلاحات مشارکت کنند.


انتهای پیام/

بررسی طرح پارلمان اصلاحات در حزب اراده ملت

پارلمان اصلاحات نمی‌تواند جایگزین شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار