مطهری‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی می‌خواهند با شیطنت اجرای پارلمان اصلاحات را به تعویق بیندازند

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: عده‎ای سعی می‌کنند با شیطنت اجرای طرح پارلمان اصلاحات را به تعویق بیندازند.

میرزابابا مطهری نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح پارلمان اصلاحات گفت: مایل نیستم طرح پارلمان اصلاحات را به حزب مردم سالاری گره بزنم. ایده این طرح از سال‌ها قبل در میان اصلاح طلبان وجود داشته و ما اصلاحاتی روی آن انجام دادیم و طرح را تدوین کردیم.

وی ادامه داد: در این طرح پیش بینی شده است تا شورای هماهنگی اصلاحات اجرا کننده باشد و برای خودمان نقشی فراتر از سایر احزاب قائل نیستیم.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری افزود: عده‎ای سعی می‌کنند با شیطنت این طرح را به نام حزب مردم سالاری گره بزنند تا از این راه، طرح را خدشه دار کنند و اجرای آن را به تعویق بیندازند.

مطهری نژاد با تاکید بر اینکه از شورای هماهنگی اصلاحات گله داریم که چرا در پیگیری و نهایی کردن طرح تعلل می‌کند، بیان کرد: مسئولیت بررسی طرح بر عهده کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاحات گذاشته شده است. اما تاکنون هیچ گزارشی از فرآیند عملی کردن این طرح به اصلاح طلبان داده نشده است.

مطهری نژاد گفت: طرح پارلمان اصلاحات برای انتخابات 98 بسیار حیاتی است و اصلا هم بحث مقابله با شورای عالی سیاستگذاری مطرح نیست، بلکه قصد داریم سازوکار اتحاد اصلاح طلبان را ارتقا ببخشیم.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری درباره همایش های فصلی تشکل متبوعش، ادامه داد: در ششم ماه مبارک رمضان اردوی فصل بهار را برگزار می کنیم و در فصل تابستان هم اردوی دیگری داریم. 

وی با اشاره به برگزاری همایش پیش کنگره حزب متبوعش در آذرماه، اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای مرکزی تصمیم گرفتیم تا کنگره سراسری حزب را در دهه اول اسفند برگزار کنیم. همچنین در این کنگره انتخابات اعضای شورای مرکزی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار