نظام مدیریتی و نظارتی شورا‌ها باید شفاف سازی شود

استاندار فارس گفت: شورا‌ها می‌توانند نقش بسزایی درشفاف سازی نظام مدیریتی شهرداری‌ها ایفا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندارفارس در نخستین نشست هم اندیشی روسای شورا‌های اسلامی استان فارس در شیراز، ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها، گفت: شورا‌ها متولیان امورشهری و روستایی هستند و باتوجه به اینکه بیشترین ارتباط مردم باشهرداری هاست می‌توانند نقش بسزایی درشفاف سازی نظام مدیریتی شهرداری هاایفا کنند.

وی افزود: درحال حاضر نگرانی‌هایی درزمینه‌ی نظام مدیریتی شهرداری ها وجود دارد و شورا‌ها به عنوان همکار و کسانی که بیشترین مراوده را باشهرداری هادارند باید برای حفاظت و صیانت از این نهاد تلاش کنند.

وی از اعضای شورا‌های اسلامی شهروروستا خواست آسیب شناسی را در دستور کار خود قراردهند و باشناسایی عوامل مشکل ساز ومخاطره ساز راه را برای پیشرفت و آبادانی بیشتر فراهم کنند.

استاندار در این جلسه جلب اعتماد مردم را یکی از سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا تلاش کنند با گفتاروکردار صحیح پاسخگوی مطالبات مردم باشند و اعتماد مردم راجلب کنند.

تبادار با اشاره به این مطلب که شورا‌ها در فضای عمومی شهر و روستا مسئولیت مهمی برعهده دارند افزود: یکی از این مسئولیت‌ها و وظایف همگام شدن بانظام توسعه‌ی پایداراست.

استاندارگفت: نگاه‌ها باید در شهر و روستا به سمت دغدغه‌هایی مثل خشکسالی، پسماند وکشاورزی برود.
انتهای پیام/ر

نقش شورا‌ها در شفاف سازی نظام مدیریتی شهرداری

برچسب ها: شورا ، شهرداری شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار