اخبار باشگاه استقلال؛

تمدید قرارداد شفر و ضربه سنگین سرمربی آلمانی به آبی ها

شفر با گرو نگه داشتن لیست ورودی برای تمدید قراردادش باعث می شود باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات با مشکل مواجه شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تمرین بازیکنان تیم فوتبال پس از یک روز تعطیلی از امروز پیگیری می شود.

شاگردان وینفرد شفر امروز صبح ساعت 11:30 با حضور در زمین صنایع دفاع در یک نوبت تمرینات خود را دنبال می کنند.

خبر خوب برای استقلالی ها

مجید حسینی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت احتمالا از امروز به تمرینات تیمی اضافه می شود. اما این بازیکن در بازی مقابل سپاهان نمی تواند تیمش را همراهی کند و با این وضعیت او برای 2 دیدار رفت و برگشت مقابل ذوب آهن آماده می شود.

آخرین وضعیت پادوانی 

پادوانی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از ترخیص از بیمارستان هر روز برای کار درمانی به مراکز پزشکی می رود تا در وضعیت بهتری قرار گیرد.

اضافه شدن قائدی به تمرینات استقلال 

مهدی قائدی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال این روزها به شدت تمرین می کند تا در صورت صلاحدید پزشک به ترکیب تیم اضافه شود. بر همین اساس به نظر می رسد او قبل از فینال جام حذفی در کنار دیگر بازیکنان تمرینات خود را دنبال کند.

تمدید قرارداد شفر و ضربه سنگین سرمربی آلمانی به آبی ها 

مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با شفر با او به توافق رسیدند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما سرمربی آلمانی آبی ها با گرو نگه داشتن لیست ورودی برای تمدید قراردادش باعث می شود تا در آینده باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات ضربه بخورد که به طور حتم اگر چنین اتفاقی صورت بگیرد آبی ها کار سختی را در پیش دارند.

مذاکره استقلالی ها با بازیکنان جدید 

مدیران باشگاه استقلال این روز ها مذاکراتی را با برخی بازیکنان جدید داشته اند تا در صورت توافق برای فصل آتی به ترکیب تیم اضافه کنند.

تمديد قرارداد ستاره هاى استقلال

مديران آبى پوش تمديد قرارداد با بازيكنان فعلى تيم را آغاز كردند تا بدين ترتيب براى فصل بعد مشكى نداشته باشند.

حضور مجيدى در استقلال منوط به تاييد شفر

مسئولان باشگاه استقلال پس از بررسى ها در نظر ندارند مربى جديدى به را به كادر فنى اضافه كنند و حضور مجيدى در جمع آبى ها نيز به تاييد و نظر شفر بستگى دارد و مديران باشگاه در اين موضوع دخالتى نمى كنند.

جدايى حسينى از استقلال تكذيب شد

در حالى كه مطرح شده حسينى در نظر دارد راهى اصفهان و يا تبريز براى حضور در ديگر تيم هاى ليگ برترى شود اما يكى از مديران آبى پوش اين موضوع را تكذيب كرد و گفت:حسينى يك سال ديگر با استقلال قرارداد دارد و اين قرارداد بدون هيچ گونه شروطى است .بنابراين او نمى تواند از جمع آبى ها جدا شود.

اعتراض باشگاه استقلال به رأی پرونده جباری

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با پرونده شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه باید مبلغ ۶۴۰ میلیون تومان بابت مطالبات و فسخ غیرقانونی قرارداد به هافبک پیشین آبی‌پوشان بپردازد.

مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده که این رأی به دست آنها نرسیده است و اگر هم ارسال شود، نسبت به رأی صادره اعتراض خواهند کرد.

چهار بازیکن استقلال دیدار با سپاهان را از دست دادند

داریوش شجاعیان به دلیل محرومیت، روزبه چشمی، فرشید باقری و مجید حسینی به دلیل مصدومیت دیدار با سپاهان را از دست دادند.

زمان سفر استقلالى‌ها به اصفهان

تیم فوتبال استقلال در حالى روز پنج شنبه هفته جارى براى دیدار مقابل سپاهان به اصفهان مى روند که در این میان قرار است.

پرورش خواه و ایوب اصغرخانی ٢ پیشکسوت استقلال، آبی‌ها را در این سفر همراهى کنند.

آبى پوشان روز پنج شنبه ساعت ١٦:٢٠ تهران را به مقصد اصفهان ترک مى کنند و شاگردان شفر پس از بازى روز جمعه برابر سپاهان ساعت ٢٣ به تهران باز مى گردند.

انتقاد شفر ازحسینی؛ چرا آن پست را در اینستاگرام منتشر کردی؟

شنیده مى شود شفر در تمرین امروز استقلال در حضور سایر بازیکنان خطاب به حسینی گفت: این چه پستی بود که در اینستاگرام منتشر کردی؟ مگر غیر از این است که امسال در استقلال بازی کردی و به تو میدان دادیم؟

او افزرد:این نحوه اعتراض چرا باید در صفحات مجازی باعث شود تا هواداران به صفحه بازیکنان تیم رفته و علیه آن‌ها فحاشی کنند؟

به نظر مى رسد شفر به حسینی که سرش را پایین انداخته بود گفت: مدافع تیم نزد من آمده و مدعی شده که پست حسینی برای چندمین بار است باعث می‌شود تیم وارد حاشیه شده و حتی به خانواده بازیکنان فحاشی می‌شود.

حتى گفته مى شود حسینی هم خطاب به سرمربی استقلال گفته است که به من ربطی ندارد که به چه کسی فحاشی می‌شود! که این موضوع با واکنش مربیان دیگر استقلال از جمله پسر شفر رو به رو شد و وی خطاب به حسینی گفت: همه ما یک خانواده هستیم و نباید اجازه بدهیم خانواده ما در بیرون از فوتبال در صفحات مجازی فحش بشنوند.

در ادامه این اتفاقات شفر خطاب به گلر جوان تیمش گفت: امسال هر وقت فرصت شده به تو میدان دادم و انتظار دارم مثل رحمتی که در این فصل کم بازی کرده حرفه‌ای رفتار کنی.

انتظار دارم مثل منتظری باشی و مثل ابراهیمی و حیدری به موفقیت استقلال فکر کنی.

حسین حسینى دروازه بان تیم فوتبال استقلال که پیش از این پروفایل خود را سیاه کرده بود، و پیام خداحافظى در صفحه اش اعلام کرده بود در نهایت عکس پروفایلش را عوض کرد.

اعتقادات مذهبی مهاجم سنگالی استقلال

اعتقادات مذهبى مامه تیام مهاجم تیم فوتبال استقلال باعث تعجب هم‌تیمی‌هایش شده است. تیام که مسلمان است، به هم بازی‌های خود گفته که ۴،۵ بار به زیارت خانه خدا مشرف شده است و او همچنین از طریق تلفن همراهش به آیات قرآن گوش می‌دهد و همین رفتارش باعث تعجب سایر بازیکنان استقلال شده است.

قرارداد شفر با اسپانسر شخصی‌اش امضا شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال قرارداد اسپانسری شخصی اش را امضا کرد.

١٨١ بازیکن ایرانى و خارجى در لیست استقلال

در ادوار لیگ برتر ۱۸۱ بازیکن برای استقلال بازی کرده اند که از این تعداد ۱۵۰ بازیکن ایرانی و ۳۱ بازیکن خارجی بوده اند.

تكذيب شرط تمدید قرارداد شفر

وینفرد شفر در آخرین اظهارنظرش اعلام كرده كه باید حتما وریا غفوری و امید ابراهیمی در این تیم بمانند اما اينكه اين مربى تمديد قراداد خود را منوط به ماندن اين ٢ بازيكن شرط كرده باشد از سوى برخى منابع آگاه تكذيب شد.

وريا در راه چين

وريا غفوری مدافع تيم فوتبال استقلال در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد باشگاه هیچ پیشنهادی برای تمدید به او نداده و اين موضوع در حالى مطرح شده كه مديران آبى پوش بارها به او پيشنهاد تمديد قراداد دادند اما او و مدير برنامه هايش از تمديد شانه خالى كردنددر حال حاضر هم گفته می شود غفورى از لیگ چین یک پیشنهاد میلیون دلاری دارد و اين موضوع هم در حالى مطرح مى شود كه هنوز نامه اى به دست مديران باشگاه نرسيده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
عجب برانکو میخواد بمونه توی تیم پرسپولیس
آخرین اخبار