واریزی 10 درصدی در جیب استقلالی ها

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا ظهر امروز 10 درصد از مطالبات خود را دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا 10 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند به این ترتیب پرداختی آبی پوشان در حال انجام است و بازیکنان تا ساعاتی دیگر 10 درصد از مطالبات خود را دریافت می کنند .

نشست مدیران استقلال با اسپانسر برای تمدید قرارداد شفر

طبق هماهنگی های صورت گرفته مدیران باشگاه استقلال امروز عصر در نشستی با حامی مالی خود یکی از اپراتور های تلفن همراه قرار است درباره تامین هزیته تمدید قرارداد شفر صحبت هایی را انجام دهند .

قرار است استقلالی‌ها در این نشست رقم درخواستی وینفرد شفر را از طریق اسپانسر تامین کنند تا قرارداد شفر تمدید شود .

تصویب تمدید قرارداد بازیکنان در هیئت مدیره

در آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال یکی از مصوبات این بود که افتخاری و پندار توفیقی تمدید قرارداد 6 بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

به این ترتیب بازیکنانی همچون وریا غفوری، امید ابراهیمی، سرور جپاروف و دیگر بازیکنان نفراتی هستند که باید تمدید قرارداد آنها طبق تصویب هیئت مدیره به زودی انجام شود .

سفر 3 استقلالی به کیش

کولی،تیام و بویان برای انجام امور اداری مربوط به پروانه فعالیت و اقامت در ایران امروز صبح در سفری یک روزه به راهی جزیره کیش شدند.

تکذیب تحریم تمرین استقلالی ها 

درپی انتشار خبری از طرف یکی از خبرگزاری ها مبنی بر تحریم تمرین از سوی استقلالی ها به دلیل پرداخت نشدن مطالبات، این خبر توسط یکی از نزدیکان باشگاه استقلال تکذیب شد به این ترتیب آبی پوشان امروز پس از دریافت 10 درصد از مطالبات خود تمرینات خود را از فردا آغاز می کنند.

ارسال گزارش رفتار تماشاگران استقلال به کمیته انضباطی

داور دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر گزارشی از شعارهای هواداران تیم فوتبال استقلال به کمیته انضباطی ارسال کرده است.

هواداران استقلالی در بازی دیروز شعار های تندی را علیه خورشیدی سر دادند که همین باعث شده تا این داور گزارش لازم را به کمیته انضباطی بفرستد.

ستاره شفر ساز جدايى كوك كرد

درحاليكه وريا غفورى از تمديد نشدن قرار داد خود گفته است . شفر به باشگاه اعلام كرده که به او نياز دارد اما شنيده مى شود او ساز جدايى كوك كرده است.

استقلالى ها پولدار شدند

١٠ درصد مطالبات بازيكنان تيم فوتبال استقلال ساعت ١٤ امروز به حساب هايشان واريز شد.

رونمايى از دستكش هاى جديد دروازه بان استقلال

واریزی 10 درصدی در جیب استقلالی ها

مدافع استقلال غايب بازى مقابل سپاهان

چشمى مدافع آبى پوشان پايتخت به دليل مصدوميت به ديدار با سپاهان نمى رسد و كادر پزشكى استقلال در تلاش است تا اين بازيكن را برای بازى مقابل ذوب آهن آماده كند.

تيم فوتبال استقلال هفته سى ام رقابت هاى ليگ برتر به مصاف تيم سپاهان مى رود.

ريكاورى ملى پوشان استقلال در تمرین تيم ملى

بازيكنان ملی پوش تيم فوتبال استقلال امروز با حضور در ساختمان تیم ملی به تمرین ریکاوری پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار