ملی پوشان ایران به فینال رقابت‌های تیراندازی جام جهانی نرسیدند

تیم های میکس تفنگ بادی ایران در رقابت های تیر اندازی جام جهانی کره در رده های چهاردهم و هجدهم ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان : دومین روز  رقابت های تیر اتدازی جام جهانی کره جنوبی مقدماتی میکس تفنگ بادی ۱۰ متر با حضور 61 تیم انجام شد. تیم دوم ایران متشکل از زهرا هاشمی ۴۱۸.۶ و مهیار صداقت۴۱۴.۶  با مجموع امتیاز ۸۳۱.۶ در رده چهاردهم قرار گرفتند. تیم یک ایران نیز متشکل از حسین باقری با امتیاز ۴۱۶.۷)، نرجس امامقلی‌نژاد با امتیاز ۴۱۴.۹) و مجموع امتیاز ۸۳۱.۶ در رده هجدهم ایستادندو بدین ترتیب تیم‌های ایرانی از رسیدن به فینال این ماده بازماندند،در مرحله فینال این رقابت ها تیم چین با امتیاز ۴۹۹.۳، تیم روسیه با امتیاز ۴۹۸.۸ و تیم کره با امتیاز ۴۳۵.۴ در رده های اول تا سوم ایستادند.

گفتنی است در این روز مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر سریع زنان نیز انجام شد که هانیه رستمیان با(۵۷۶.۱۸امتیاز)، گلنوش سبقت اللهی با  (۵۶۸.۱۳امتیاز) وآمیتیس جعفری با( ۵۳۹.۰۹ امتیاز)موفق به صعود به مرحله فینال نشدند.

این در حالی است که دیروز ، سه بانوی ملی‌پوش کشورمان در تفنگ بادی 10 متر پا به جوخه آتش گذاشتند که زهرا هاشمی با 623.3 امتیاز سی و پنجم شد. الهه احمدی با 622.1 امتیاز عنوان چهل و هشتمی را کسب کردو در تفنگ بادی10مترمردان هم مهیار صداقت با 625.7 امتیاز هجدهم شد.،امیرسیاوش ذوالفقاریان با 625.0 امتیاز در رده بیست و چهارم قرار گرفت و امیرمحمد نکونام آخرین نماینده کشورمان با رکورد 622.3 جایگاه چهل و هفتم را کسب کردو بدین ترتیب تیم‌های ایرانی از رسیدن به فینال این ماده بازماندند.

شایان ذکر است: در تفنگ بادی 10متر ، ورزشکارانی از چین، کره جنوبی و چین در مرحله مقدماتی اول تا سوم شدندو در این ماده که 92 ورزشکار به رقابت پرداختند 2 تیرانداز از چین، هند، روسیه و همین طور ورزشکارانی از کره جنوبی و مجارستان راهی فینال شدند.

در این دوره از رقابت ها که روز گذشته با حضور 875 ورزشکار از 70 کشور جهان آغاز شد و 10 اردیبهشت در شهر چانگ وون کره جنوبی به پایان میرسد هم اکنون ماده تراپ مردان در حال برگزاری است و محمد حسین پرورش نیا، رضا آقاجانی و امیرحسین آقازاده در حال رقابت هستندو ایران در این رقابت ها ۲۸ نماینده در تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی دارد.

 

انتهای پیام/

نمایندگان ایران از صعود به فینال جام جهانی تیر اندازی باز ماندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار