اردوی تدارکاتی تیم ملی تیروکمان لغو شد

اردوی تدارکاتی تیم ملی تیروکمان ایران که قرار بود در کره جنوبی برگزار شود، لغو شد.

اردوی تدارکاتی تیم ملی تیروکمان لغو شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعزام تیم ملی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان که قرار بود ۱۰ اردیبهشت برای برپایی اردوی تدارکاتی 2 هفته‌ای در کره جنوبی برگزار شود، لغو شد و قرار است این تیم اواخر اردیبهشت برای برپایی اردوی تدارکاتی یک‌هفته‌ای و شرکت در مرحله دوم جام جهانی عازم ترکیه شود.

رضا کیارستمی، سرپرست امور دبیری فدراسیون تیروکمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به نوسانات اخیر ارز و مشکلات مالی قادر به پرداخت هزینه‌های تیم ملی برای اردوی تدارکاتی کره جنوبی نیستیم و با مذاکراتی که با کادر فنی و مربی تیم داشتیم تصویب شد که تیم ملی در اردو‌های داخلی به سر ببرد و یک هفته قبل از شروع رقابت‌ها به جای کره جنوبی عازم ترکیه شود و پس از برپایی یک اردوی یک هفته‌ای در آنتالیا ترکیه، ۳۱ اردیبهشت در مرحله دوم جام جهانی که در ترکیه برگزار می‌شود، شرکت کند.

او ادامه داد: مرحله نخست جام جهانی تیروکمان سوم اردیبهشت در شانگ‌های چین برگزار می‌شود که به دلیل تداخل این رقابت‌ها با مسابقات انتخابی تیم ملی و مرحله نخست رنکینگ کشوری در بیرجند امکان اعزام وجود نداشت. مرحله سوم و چهارم جام جهانی ۲۹ خرداد و ۴ تیرماه در آمریکا و برلین آلمان برگزار خواهد شد.

کیا رستمی اذعان داشت:با اینکه طبق برنامه پیش می رویم نمی‌توان از این موضوع چشم پوشی کرد که اردوی کره جنوبی با حضور رقیبان سرسختی که حضور دارند از کیفیت بالا تری برخوردار است، اما باید بودجه فدراسیون مدیریت شود و از آن بهینه استفاده شود.

او در ادامه گفت:ملی پوشان در رشته کامپوند به ویژه ملی پوشان آقا امتیازات بسیار خوبی دارند و در شرایط مناسبی به سر می برند، ملی پوشان خانم نیز در رشته کامپوند پیشرفت قابل توجهی داشته اند و شرایط خوبی دارند، تیم ملی تیر و کمان ایران با شرایط خوبی که دارد، به احتمال قوی جز ۶ تیم برتر آسیا خواهند بود.

انتهای پیام/

تیم ملی تیر وکمان برای اردو به ترکیه می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار