انتخاب شهرستان گرمی به عنوان منطقه هدف توسعه پایدار اقتصاد روستایی در کشور

فرماندار گرمی گفت: این شهرستان از سوی وزارت کشور به عنوان یکی از 31 شهرستان هدف توسعه پایدار اقتصاد روستایی کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار گرمی افزود: وزیر کشور شهرستان مغان را از شهرستان های کم تر توسعه یافته معرفی کرده که باید با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسعه یافته و پیشرفت کند.

وی به معضل مهاجرت از روستاها که منجر به افزایش چالش ها و آسیب های اجتماعی و اقتصادی در شهرها و روستاها می شود اشاره کرد و گفت: به منظور کمک به ماندگاری جمعیت در سکونت گاه های روستایی ، توسعه تولید در این مناطق ، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و فراهم کردن بستر توسعه پایدار و متوازن کشور ، تدوین برنامه راهبردی - عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد روستایی در 31 شهرستان محروم با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.

فرماندار گرمی افزود: وزارت کشور مصمم است در نشستی با حضور استانداران مربوط ، مدیران و نمایندگان دستگاه های دخیل و با جلب همکاری های چند سازمان و وزارتخانه مرتبط ، اجرای طرح موصوف را آغاز کند.

وی گفت: گرمی مغان به عنوان یکی از شهرستان های محروم استان گام های بلندی را در دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و توسعه برداشته و در دولت دوازدهم در تلاش برای تبدیل شدن به قطب صنعتی بویژه در بخش تولید شیرآلات بهداشتی می باشد.

انتهای پیام/ع

شهرستان مغان یکی از شهرستان های کم تر توسعه یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار