چهارمین کارخانه شیرآلات صنعتی و بهداشتی در گرمی راه اندازی می شود

فرماندار شهرستان گرمی از حضور چهارمین سرمایه گذار بخش خصوصی برای راه اندازی کارخانه شیرآلات صنعتی و بهداشتی خبر داد.

ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: به دنبال راه اندازی کارخانه شیرآلات قهرمان و آغاز عملیات اجرایی کارخانه های شیرآلات بهداشتی آویسا و نوآوران  کارخانه سوسال به عنوان چهارمین کارخانه شیرآلات صنعتی و بهداشتی در این شهرستان راه اندازی می شود.

وی با اشاره به حمایت کامل از سرمایه گذاران در این شهرستان گفت: با عنایت ویژه استاندار اردبیل و مدیران استانی و شهرستانی آمادگی داریم تمامی مراحل و اخذ مجوزهای لازم را در قالب (پنجره واحد سرمایه گذاری) در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

فرماندار گرمی تصریح کرد: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید برای حمایت از سرمایه‌گذاران، تسهیلات لازم در قالب طرح فراگیر با نرخ سود 10 درصد پرداخت می شود و زمین های واگذار شده در نواحی شهرک های صنعتی را با تخفیف ویژه در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم.

امامی گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 2 هکتار و با اشتغالزایی 250 نفر به صورت مستقیم در شهرک صنعتی اجرا می شود.

وی افزود: مجموع کارخانه های شیرآلات بهداشتی و صنعتی شهرستان با اعتبار بالغ بر 300 میلیارد تومان توسط بخش های خصوصی در حال اجراست و با تکمیل و راه اندازی این کارخانه ها مشکل بیکاری جوانان عزیز شهرستان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ح

حضور چهارمین سرمایه گذار بخش خصوص در شهرستان گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.